Skip to main content

nieuwe telefoon met nummer

• 20 april 2025
  • 1 reactie
  • 34 Bekeken

Heb vorige week een nieuwe iPhone besteld met nummer nog niets binnen gekregen van gsm web wel de factuur van Odido. Gsm web heeft deze niet op voorraad zeggen ze? Ik wil deze week afwachten en als ze dan niet leveren de overeenkomst ontbinden. Ik zit namelijk nog in mijn 14 dagen bedenktijd.

Uitgelichte reactie

20 april 2025

Op dit forum horen we wisselende reacties over gsmweb, maar als jij daarvoor kiest, dan is Gsmweb de verkoper en daarmee jouw contractpartij.

Zaken over annuleren en de prijs kun je alleen met hen regelen.  Zij hebben een speciale ingang voor retailers bij Odido. Zij krijgen ook salescomissies, dus bestellingen en annuleringen van een retailer kan alleen door hen worden doorgegeven aan Odido. 

1 reactie

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9047 reacties
  • 20 april 2025

Op dit forum horen we wisselende reacties over gsmweb, maar als jij daarvoor kiest, dan is Gsmweb de verkoper en daarmee jouw contractpartij.

Zaken over annuleren en de prijs kun je alleen met hen regelen.  Zij hebben een speciale ingang voor retailers bij Odido. Zij krijgen ook salescomissies, dus bestellingen en annuleringen van een retailer kan alleen door hen worden doorgegeven aan Odido. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen