Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe telefoon, kan geen nieuwe E-Sim aanvragen


Ik heb zojuist een nieuwe iphone gekocht. Nu gebruikte ik al een E-Sim.

 

Dus ik wil een nieuwe E-Sim aanvragen, maar als ik dat wil doen staat er het volgende: 

 

Bestel een eSIM.

Er zijn geen producten beschikbaar.

 

Hoe kan ik nu een nieuwe E-sim krijgen? Telefonisch is het ook niet gelukt helaas

 

Klantnummer staat in mijn profiel

Beste antwoord door Junijop

Pharwin van Odido schreef:

Hallo @Junijop, excuses! Onze collega Sam is vandaag vrij, vandaar dat er ook geen reactie meer is gekomen. Kun je de gevraagde gegevens in een privébericht naar mij sturen? Dan bestel ik 'm gelijk voor je! 

Hartstikke bedankt

Bekijk origineel

9 reacties

Sam van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator | Mobiel
  • 292 reacties
  • 26 maart 2024

Hi @Junijop, wat leuk dat je een nieuwe iPhone hebt! Natuurlijk help ik je graag bij het aanvragen en activeren van een nieuwe eSIM. Vanwege onderhoudswerkzaamheden in onze systemen is het momenteel niet mogelijk om een eSIM zelf aan te vragen via Mijn Odido. Wel kan ik deze voor jou klaarzetten en het nummer van de eSIM doorgeven, zodat je hem zelf via Mijn Odido kan activeren. Wil je mij hiervoor een privébericht toesturen met daarin jouw telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN ter verificatie zodat ik dit voor je kan regelen?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 26 maart 2024
Sam van Odido schreef:

Hi @Junijop, wat leuk dat je een nieuwe iPhone hebt! Natuurlijk help ik je graag bij het aanvragen en activeren van een nieuwe eSIM. Vanwege onderhoudswerkzaamheden in onze systemen is het momenteel niet mogelijk om een eSIM zelf aan te vragen via Mijn Odido. Wel kan ik deze voor jou klaarzetten en het nummer van de eSIM doorgeven, zodat je hem zelf via Mijn Odido kan activeren. Wil je mij hiervoor een privébericht toesturen met daarin jouw telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN ter verificatie zodat ik dit voor je kan regelen?



bedankt voor het snelle antwoord! heb een privébericht gestuurd!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 27 maart 2024

Helaas niks meer mogen vernemen


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 27 maart 2024

Telefonisch niet bereikbaar

 via chat geen medewerker te spreken

 fijn een nieuwe telefoon maar geen eSIM 


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9047 reacties
  • 27 maart 2024

Hoi @Junijop ,

Het forum is geen chat met de klantenservice. Ook Sam is niet de hele dag aanwezig. Zodra hij er weer is zal hij je prive bericht lezen.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 27 maart 2024

 

eric schreef:

Hoi @Junijop ,

Het forum is geen chat met de klantenservice. Ook Sam is niet de hele dag aanwezig. Zodra hij er weer is zal hij je prive bericht lezen.

 

Nee dat is duidelijk, maar frustraties uiten over een slecht bereikbare klantenservice lijkt mij hier wel mogelijk


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9047 reacties
  • 27 maart 2024

Ja, het is social media, en dat doen mensen inderdaad.


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hallo @Junijop, excuses! Onze collega Sam is vandaag vrij, vandaar dat er ook geen reactie meer is gekomen. Kun je de gevraagde gegevens in een privébericht naar mij sturen? Dan bestel ik 'm gelijk voor je! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • Antwoord
  • 27 maart 2024
Pharwin van Odido schreef:

Hallo @Junijop, excuses! Onze collega Sam is vandaag vrij, vandaar dat er ook geen reactie meer is gekomen. Kun je de gevraagde gegevens in een privébericht naar mij sturen? Dan bestel ik 'm gelijk voor je! 

Hartstikke bedankt


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen