Ik heb een abonnement. Staat al jaren op moeders naam omdat zo’n jolige T mobile fysieke verkoper dit ooit een goed idee vond want meer korting ofzo. Gister: telefoon kapot. Abonnement was toch toe aan verlenging, ik wil ZO SNEL MOGELIJK een nieuwe.
Dus ik bestel via website verlenging + telefoon vóór 22u. Hang gisteravond aan lijn met T-mobile want ik had betalingvraag. Dan blijkt ook dat mijn contract naar mijn naam moet omdat ik anders de telefoon niet kan aannemen. Prima. Moeder gebeld en aan gesprek toegevoegd, telefonische collega zegt dat ze het contract heeft omgezet of wat dan ook naar MIJN naam en huisnummer. Ook gaat AMP levering doen.
(In mijn mail staat dat PostNL gaat leveren, op online bestelstatus staat dat AMP dit gaat doen. (https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus) )
Vandaag: Geen bericht ontvangen. Net met medewerker gechat maar die vertelt doodleuk dat dat a) mijn moeder aanwezig moet zijn bij de levering (dit kan dus niet) en b) toch PostNL het gaat leveren? Heb ik gister voor niks mijn moeder gebeld? Wat heeft die medewerker dan gedaan?
Nog nooit zoveel rotzooi bij jullie gehad, wat is dit? Ik heb een nieuwe telefoon zsm nodig. Normaal zou ik naar een fysieke winkel gaan maar ik werk in het ziekenhuis van 9 tot 18, incl alle coronadruk dus niet te doen (typ dit in mijn pauze :)))).