Hallo, ik heb nieuwe abonement met esim besteld met mijn oude nummer behouden. Alles geregeld, ik ontvang mijn QR code, ik scan hem… en lukt niet. Ik heb naar mijn e-mail gekeken en daar bericht van Jullie: Jouw Bestelling is geanuleerd. Mijn oude simkart is geblokeerd, ik heb geen abonament . En ik kwijt mijn oude nummer wat is echt belangerijk. Vaandag ik krijg e-mail van Jullie : Gefilecieteerd met jouw nieuwe abonement ! Maar mijn e sim en oude simkaart naturlijk steeds doet het niet. Ik begrijp het helemaal niet.
Bladzijde 1 / 1
Hi
Wat leuk dat je voor een nieuw abonnement bent gegaan. Kom je van een andere provider of gaat het hier toch om een verlenging? Ik wil in ieder geval met je meekijken en controleren of alles bij ons goed staat. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan help ik je graag verder!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.