Beantwoord

Nieuw abonnement

  • 6 November 2023
  • 4 reacties
  • 58 Bekeken

Reputatie 1

Hoewel we al verlengd hebben (mobiel) met een iphone 15 gaat dit abonnement per begin 2024 pas van start. 
 

stel dat ik niet wil verlengen en dit dus wil stoppen en ik het resterende deel van de telefoon (grotendeels al meteen betaald) betaal. Kan ik dan toch nog van de verlenging af? 

icon

Beste antwoord door eric 6 November 2023, 21:17

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1

Als dit biinen 14 dagen na afsluiting is zal het wellucht kunnen anders weinig of geen kans

Reputatie 7
Badge +14

Heb je de verlenging korter dan 14 dagen geleden aangevraagd? Dan kun je er misschien nog van af. Bel dan de klantenservice.  Het toestel moet dan natuurlijk wel 'als nieuw'  weer ingeleverd worden.

Reputatie 4

Maar.je wilt de telefoon die je met korting hebt gekocht omdat je verlengd hebt wel afbetalen en houden en tegelijkertijd het abonnement stoppen. 

lijkt me sterk. Proberen kun je altijd. Bellen maar nee heb je en ja kun je misschien krijgen.

Reputatie 7
Badge +14

Maar.je wilt de telefoon die je met korting hebt gekocht omdat je verlengd hebt wel afbetalen en houden en tegelijkertijd het abonnement stoppen. 

lijkt me sterk. Proberen kun je altijd. Bellen maar nee heb je en ja kun je misschien krijgen.

Juist omdat de telefoon met een flinke korting is gekocht kun je niet alleen het abonnement stopzetten.  Het business model is dat de korting door een provider wordt terugverdiend uit de maandelijkse abonnement kosten. 

Reageer