Skip to main content
Beantwoord

Niet terugbetalen van tegoed na overstap PrePaid

  • 24 July 2023
  • 2 reacties
  • 75 Bekeken

Ik ben overgestapt naar Ben.nl en wil het restant van mijn pre-paid tegoed terug hebben. Op de site staat het volgende:

Ik neem mijn PrePaid nummer mee naar een andere provider, wat gebeurt er met mijn tegoed?

Wanneer je je PrePaid nummer laat overzetten naar een andere provider, vervalt je PrePaid nummer bij T-Mobile. Ook je tegoed vervalt bij het overzetten. 
Je hebt de mogelijkheid om het vervallen tegoed te laten uitbetalen op je rekening.

  • Vanaf het moment van overzetten heb je 31 dagen de tijd om een aanvraag tot uitbetalen te doen. Na de 31 dagen kun je hier geen aanspraak meer op maken.
  • We rekenen € 5,- transactiekosten, deze worden van het uit te betalen bedrag afgetrokken.
  • Uitbetalen van tegoed is alleen mogelijk nadat je nummer succesvol is overgezet naar een andere provider.

Je kunt hier een aanvraag tot uitbetalen indienen.

 

Als ik dit laatste check krijg ik te horen dat mijn nummer daar niet voor in aanmerking komt. Vreemd, ik voldoe aan de voorwaarden???

Wie weet wat ik nu moet doen, bij de chatbox kom ik de robot niet voorbij, ik moet bellen maar wil dat niet.

Uiteindelijk maar gebeld naar het opgegeven nummer 06-24001200. Kreeg de helpdesk van Ben.nl aan de lijn, rara. Hij gaf me het 0800-7112 nummer van T-mobile. Daar goed en vriendelijk geholpen, het wordt geregeld.


Hi @Janiwel 

Wat fijn om te lezen dat mijn collega’s je verder hebben geholpen en dat het wordt geregeld. Mocht je in de toekomst vragen hebben dan kun je altijd bij ons terecht.


Reageer