Begin November is mijn partner overleden, half november heb ik dit overleiden gemeld bij de Nabestaanden desk (Bevestiging hieronder van 11 november 2022).
Hierbij bevestigen we dat we je verzoek hebben afgerond.
- T-Mobile Mobiel (0634083981): beëindigd
Van het verzoek voor T-Mobile Thuis ontvang je van ons apart een bevestiging.
We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Nabestaandensupport T-Mobile
Echter, was het maar afgerond, dit was het begin van een lange weg welke tot op de dag van vandaag nog niet afgerond is
Voor T-Mobile Mobiel krijg ik een factuur voor Schadevergoeding abonnement / contractbreuk van 132 euro (terwijl dit conform de website kosteloos zou moeten zijn)
Voor T-Mobile thuis zou het contract van mijn overleden partner naar mjn naam omgezet worden. Echter tot op de dag van vandaag, en we zijn nu bijna 3 maanden verder, komen de facturen, de mails nieuwsbrieven enz nog steeds binnen op naam van mijn overleden partner. De gegevens staan wel juist in de systemen van de klanten service maar niet in de communicatie naar de mij als klant toe.
De beloofde mails heb ik nooit mogen ontvangen
Inmiddels ben ik hier al maanden mee bezig, en met elk contact wordt aangeveven dat dit binnen 10 werkdagen opgelost moet zijn, maar inmiddels zijn we maanden verder.
ik heb echt begrip dat er fouten gemaakt kunnen worden, en de klanten service bied ook elke keer hun excusses aan. Ook ik snap ook best dat ze zelf hier niets aan kunnen doen en ben uiterst coulant geweest, alleen nu begint de maat echt langzaam op te raken. Elke mail vanuit T-mobile wordt ik weer geconfroneerd met de verkeerde tenaamstelling en dit is niet alleen voor T-Mobile thuis maar dit is ook voor T-Mobile Mobiel.
Nogmaals, de klantenservice is echt hulp en begripvol alleen komt het over dat de afdelingen die de oplossing echt moet gaan bieden dit niet is, want beloofde terugbel verzoeken of beloofde oplossingen worden niet geboden.
Hopenlijk kan via deze weg er wel hulp komen, want ik moet elke keer met verschillende afdelingen comuniceren, alleen niemand kan me echt helpen