Beantwoord

multisim oud Tele2

  • 5 September 2023
  • 9 reacties
  • 553 Bekeken

Reputatie 6
Badge

Hoe kan ik een Multisim voor mijn Apple Watch aanvragen. Ik heb een voormalig Tele2 abonnement. Heeft het daarmee te maken? Ik zou het toch gek vinden dat ex Tele2’ers er van  uitgesloten worden. 

icon

Beste antwoord door eric 5 September 2023, 23:55

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Voor klanten met een lopend abonnement van Tele2 of T-Mobile verandert er voorlopig niets. Er komt een nieuwe naam op de factuur en de naam van de provider in de telefoon zal veranderen. Bij verlenging van hun abonnement kunnen ze kiezen voor de nieuwe varianten die Odido biedt.

Dan komt ook voor de oud Tele2 gebruikers de multisim beschikbaar.  

Eric dit antwoord klopt niet, bij verlenging bij Odido kan er geen multisim geactiveerd worden. Helaas ondervind ik dit nu aan den lijve. Ik heb inmiddels 2 smartwatches aangeschaft en allebei moeten annuleren, hopelijk krijg ik de grote bedragen snel terug. Ik moet eerst mijn huidige abonnement opzeggen (onlangs verlengd bij Odido) en een nieuw abonnement aanvragen met nummerbehoud, daarna kan ik de derde smartwatch met multisim bestellen. Het hele proces is gekmakend vooral ook omdat dit nergens bekend is, een waarschuwing vooraf was fijn geweest.

Reputatie 7
Badge +14

Wat is recent? Na 5 september? En had je daarvoor een Tele2 abonnement?

11 september ja daarvoor had ik Tele2 

Reputatie 6
Badge

Wat nou als ik als oud tele2 klant een apple watch met 4G bestel via Odido. Dan kan ik dus geen gebruik maken van multisim?

Nee dan moet je eerst een nieuw abonnement afsluiten met nummerbehoud dus niet verlengen zoals ik had gedaan via Odido. Bij oud T-mobile klanten kan het wel

Reputatie 6
Badge

Dat is toch vreemd??

Ja vind ik ook en ook irritant omdat het nergens bekend wordt gemaakt. Inmiddels heeft het mij 2 smartwatches gekost en 3 gannuleerde abonnementen. 

Reputatie 6
Badge

Oef dat is toch wel een gevalletje slechte communicatie. Ik neem aan dat je die kosten loos mag retourneren? Ik vind het jammer dat de moderators niet reageren op dit topic. 

Reageer