Skip to main content

ik wil mijn multisim opzeggen. maar dat kan niet. ik heb hem niet kunnen activeren.  is ook nergens te vinden hoe ik aan een nieuwe activering code kan komen.  gebeld en die deed als of hij wel ff zou fixen maar helaas die luistert ook niet.          echt waardeloos.

Hoi Peet, welkom op de Community! Niet leuk dat mijn collega het nog niet voor je heeft gefixt. Ik ga dit wel doen! Ik kan je multisim per direct opzeggen. Laat je me weten per welke datum ik dit kan doen? Dan ga ik voor je aan de slag! 😄


Hoi maciano 

Het enige wat je collega had hoeven doen is een nieuwe qr code aan maken. Maar niet denk dat ik zo'n domme d ben. Beter luisteren was handig geweest. 

Zeg maar per direct op. Jammer dat ik nu niet alles uit mijn horloge kan halen 

Mvg Petra 


Hi Petra, mijn excuses dat mijn collega je dit gevoel heeft gegeven! Dat is niet de service die je van ons mag verwachte. Ik heb je multisim per direct opgezegd en een bevestiging via de mail gestuurd. Heb je deze ontvangen? Mocht je in de toekomst toch weer een multisim willen dan helpen we je graag verder zodat je toch het optimale uit je Smart Watch kan halen! 😊


Hi Petra, mijn excuses dat mijn collega je dit gevoel heeft gegeven! Dat is niet de service die je van ons mag verwachte. Ik heb je multisim per direct opgezegd en een bevestiging via de mail gestuurd. Heb je deze ontvangen? Mocht je in de toekomst toch weer een multisim willen dan helpen we je graag verder zodat je toch het optimale uit je Smart Watch kan halen! 😊

 

Bedankt. Ik heb de mail al ontvangen. 

Mvg Petra 


Ik wil 1 multisim opzeggen omdat ik voor 2 betaal maar dat kan dus niet


Hallo @Waikita, welkom op onze Community! 2 Multisims is inderdaad niet nodig, als je maar gebruik maakt van 1. Laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***0480, klopt dat? Daarbij zie ik inderdaad 2 Multisims staan. Kun je checken van welke Multisim je nu gebruikmaakt? Het gaat om een ICIDD-nummer/simkaartnummer. De één eindigt op ***9701 en de ander op ***3033. Dan weet ik welke ik voor je kan opzeggen! 


Hoi Pharwin,

Hoe kan ik dat zien want als ik in mijn abonnementen  kijk in Odido staan ze allebei gekoppeld.

koppel er anders maar 1 af die eindigt op 3033 dan kan ik altijd die andere opnieuw koppelen toch?

 

Mvg Monique Tijssen


Je kunt het checken via de instellingen van je Apple Watch-app. Graag wil ik zeker weten van welke je gebruikmaakt voordat ik juist de verkeerde verwijder. Er liep een technische issue voor het koppelen, maar ik zie dat het sinds vandaag is opgelost. Voordat er weer iets fout gaat, wil ik zeker weten welke er nu gekoppeld staat. Je kunt het ICIDD-nummer terugvinden in de Watch app op je telefoon. Ik hoor graag van je! 😊


 


Hoi @Waikita, bedankt voor je screenshot. Ik heb de Multisim met 3303 op het eind voor je opgezegd! 😊


Hoi Marciano,

 

super 👍 heel erg bedankt voor jullie hulp!

 

mvg Waikita


Goedemorgen @Waikita, graag gedaan namens ons allebei. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar. Voor nu wens ik je een hele fijne dag! 😄


Reageer