Hallo @Ruben71 Welkom in de community.
Hier Staan wat tips, kijk even of je zo verder komt.
Laat het even weten anders kan een moderator je hopelijk binnenkort verder helpen.
Fijne avond
Abonnement niet te koppelen aan apple watch cellular
al drie dagen bezig met tmobile maar het lukt ze nier
als ik vanuit apple watch wil koppelen herkent die mytmobile niet terwijl ik daar wel mee in kan loggen op de wbsite of tmobile app
ik word er doodmoe van
als her morgen niet is opgelost zeg ik mijn 6 abonnementen op
Hi @Ruben71, welkom op onze Community! Goed dat je hier navraag over doet, ik help je graag verder! Multisim is alleen mogelijk met een Go abonnement. Beschik je daar ook over? Zou je voor mij de Multsim willen verwijderen en dan opnieuw willen koppelen?
Volg deze stappen om Multisim te kopen:
- Open de Watch-app op je iPhone. Zorg dat je Apple Watch (GPS + Cellular) is ontgrendeld en bijgewerkt naar watch OS 8.1.
- Ga naar Mobiel netwerk.
- Verschijnt er een melding over een aanbiederupdate? Tik dan op Werk bij.
- De knop Configureer mobiel netwerk wordt actief. Tik hierop.
- Je komt nu op de Multisim bestelpagina van T-Mobile. Hier kun je inloggen met je My T-Mobile account en Multisim kopen.
- Na je aankoop zie je een bevestiging dat het gelukt is. Je Apple Watch wordt nu klaargemaakt voor gebruik.
Mocht dat niet lukken, kun je mij dan vertellen wat je precies te zien krijgt, waardoor het koppelen niet lukt? Zou je hiervan een screenshot/foto met mij willen delen? Mocht het alsnog niet lukken, ontvang ik graag een privébericht met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie, zodat ik met je mee kan kijken!
Groetjes,
Pharwin