Skip to main content

Ik kan zelf geen multi sim voor mijn nieuwe Apple Watch aanvragen.. 

Kunnen jullie dit regelen? 

Hoi Dorine, van harte welkom op de Community! Tof dat je nu een Apple Watch hebt en bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat je nog een oud-Tele2 abonnement hebt. Vanwege technische redenen kan je daarom geen Multisim met dit 'oude’ abonnement bestellen. Ik zie dat je huidige abonnement nog tot en met 12 maart 2025 loopt. Als je je abonnement vanaf dat moment verlengd naar een nieuw Hello-abonnement van Odido dan zal het wel mogelijk zijn om Multisim aan te schaffen. Ik hoop dat je nog een paar maandjes kan wachten en ik hoop dat je hiermee meer duidelijkheid hebt! 😊

Hoi Marciano,

Bedankt voor je antwoord!

Ik kan m’n abonnement wel al (vervroegd) verlengen vanaf 13 november zie ik. Werkt dat ook, of blijf ik dan alsnog m’n oude abonnement houden tot maart 2025?

Je kunt wel verlengen eerder dan het oude contract nog loopt, maar het wordt pas effectief aansluitend aan je oude abonnement, dus maart 2025 ga je naar een nieuw Hello abonnement waar Multisim dan weer (direct) bijbesteld kan worden. 

Aha, oké! Duidelijk, dankjewel. Dan heb ik nog even geduld 😬

Reageer