Ik heb een nieuw abbonement. Als ik MultiSim wil activeren dan kan ik enkel op annuleren klikken. Zie screenshot. Ook als ik beide hokjes aankruis.
Hoe kan ik nu toch MultiSim aanvragen?
Ik heb een nieuw abbonement. Als ik MultiSim wil activeren dan kan ik enkel op annuleren klikken. Zie screenshot. Ook als ik beide hokjes aankruis.
Hoe kan ik nu toch MultiSim aanvragen?
Hier hetzelfde probleem met mijn Google Pixel 7 en Samsung Galaxy watch 6 Joey. Wat ik me afvroeg: Welke telefoon en smartwatch gebruik jij dan?
Ik heb de Samsung galaxy watch 6 classic en een Samsung Galaxy s20+.
Op iPhone en iPad kan ik ook enkel annuleren kiezen.
Morgen ga ik maar eens de klantenservice bellen, wellicht dat zij iets kunnen.
Update:
Klantenservice gesproken. Ik had het probleem uitgelegd, waarbij ik ook aangaf dat ik mijn betaalgegevens niet kon aanpassen. Daarnaast stond er bij een nieuwe simkaart bestellen (in de app) dat er nog gegevens mistte.
Het bleek dat al mijn gegevens netjes in de app stonden, maar mijn gegevens als inactief erin stonden. Nadat dit handmatig door de medewerker aangepast was, kon ik wel gewoon multi sim bestellen en alles doen.
Dankjewel voor de update Joey, fijn dat het is opgelost: Ook ik zal maar weer eens gaan bellen met de klantenservice Odido
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.