Beste,
Mijn abonnement is verlopen per eind mei, voordat ik met vakantie ging zei ik niet te willen verlengen maar is mij toch overhalen om na te denken of ik wil verleng of niet. 2 dagen voor mijn vertrek naar het buitenland wordt ik alweer gebeld over dezelfde verhaal ( verlengen) natuurlijk.
maar is de de abonnement eind maart verlopen ben ik voor eind mei aan het proberen hoe ik met odido kan communiceren ( iets wat expres moeilijk werd gemaakt om hun te bereiken( geen e-mail / geen app, niks.
1 week geleden heb ik mijn broer laten bellen om te zeggen dat ik de abonnement wilt opzeggen, werd door leuk gezegd , nee mevrouw moet het zelf doen of anders contact formulier invullen en dit is al 1 week verder, geen reactie.
luister odido je gaat mij niet belazeren , hoe is het mogelijk dat een contact formulier 1 week verder is en nog geen reactie? Jullie hebben gehoord dat ik in de buitenland is en kan niet zelf bellen, daarom wordt hier misbruik gemaakt, want na 14 dagen kan je niks meer doen. Want abo is ingegaan. Zorg ervoor de jullie zakjes goed geregeld zijn want ik boek alles terug wat je incasseer , mocht rechters/ deurwaarders komen dan heb ik bewijs dat ik alles heb geprobeerd. Ik kan mij zo’n slechte provider nog steeds niet voor stellen. Voor mij nooit meer odido never