Skip to main content

Mobiele abonnement opzeggen

Beste,

Mijn abonnement is verlopen per eind mei, voordat ik met vakantie ging zei ik niet te willen verlengen maar is mij toch overhalen om na te denken of ik wil verleng of niet. 2 dagen voor mijn vertrek naar het buitenland wordt ik alweer gebeld over dezelfde verhaal ( verlengen) natuurlijk.

maar is de de abonnement eind maart verlopen ben ik voor eind mei aan het proberen hoe ik met odido kan communiceren ( iets wat expres moeilijk werd gemaakt om hun te bereiken( geen e-mail / geen app, niks.

1 week geleden heb ik mijn broer laten bellen om te zeggen dat ik de abonnement wilt opzeggen, werd door leuk gezegd , nee mevrouw moet het zelf doen of anders  contact formulier invullen en dit is al 1 week verder, geen reactie.

luister odido je gaat mij niet belazeren , hoe is het mogelijk dat een contact formulier 1 week verder is en nog geen reactie? Jullie hebben gehoord dat ik in de buitenland is en kan niet zelf bellen, daarom wordt hier misbruik gemaakt, want na 14 dagen kan je niks meer doen. Want abo is ingegaan. Zorg ervoor de jullie zakjes goed geregeld zijn want ik boek alles terug wat je incasseer , mocht rechters/ deurwaarders komen dan heb ik bewijs dat ik alles heb geprobeerd. Ik kan mij zo’n slechte provider nog steeds niet voor stellen. Voor mij nooit meer odido never

Uitgelichte reactie

9 april 2025

Hey ​@LissetteMeriana van harte welkom op onze Community! Je kunt altijd 4 maanden voor het einde van je contract bij ons verlengen. Het is overigens niet verplicht. Als je besluit om je abonnement niet te verlengen, loopt je huidige abonnement na de einddatum gewoon door en is deze ook maandelijks opzegbaar. Je zult altijd gebeld worden door één van onze salesadviseurs, zodat ze samen met je kunnen kijken naar een mooi verlengaanbod. Mocht je liever niet door ons gebeld willen worden, kun je dit altijd aangeven via de Privacyinstellingen van je Mijn Odido account. 

Je kunt ons altijd op meerdere manieren bereiken. Dit kan bijvoorbeeld telefonisch door te bellen naar: 0800-0092. Dit kan van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 18:00u en op zaterdag van 09:00 tot 17:30u, via de chat of ons webcareteam op Facebook (Odido Nederland) of X/Twitter (@odidonederland). Onze Community staat uiteraard ook altijd voor je klaar! 

Wat betreft je abonnement: ik heb gelijk gekeken en ik zie dat je nog in contract zit tot en met 27-3-2027. Als je besluit je abonnement op te zeggen, kan dit op zijn vroegst na een maand opzegtermijn. Aangezien je nog in contract zit, dien je deze wel af te kopen. Je betaald dan 50% van de maandelijkse kosten voor de resterende maanden en het volledige toestelkrediet wat je nu nog open hebt staan. We kunnen middels deze weg geen opzeggingen meer verwerken, sorry! Je kunt alleen telefonisch je opzegging aan ons doorgeven. Mocht bellen niet lukken, dan kun je middels het contactformulier contact met ons opnemen, zodat het alsnog in orde wordt gemaakt. Ik heb gelijk gekeken en ik zie inderdaad dat je via het contactformulier contact hebt opgenomen. Het ticketnummer is: 77019895 (die laat ik hier achter, zodat het voor jou en ons gemakkelijk terug te vinden is). Op dit moment is je aanvraag in behandeling bij de betreffende afdeling. Ze behandelen alle verzoeken op volgorde, vandaar dat het soms even kan duren voordat je een reactie terug kunt verwachten. Op deze manier blijft het ook eerlijk tegenover de rest. Ik verwacht dat ze aan het einde van deze week een reactie per mail naar je sturen en het in orde wordt gemaakt. 

Mocht je uiterlijk maandag nog niets hebben vernomen, kun je dan een reactie geven in dit topic? Dan kan ik het voor je navragen. Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, stel ze gerust. Ik ben er voor je!  

3 reacties

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 8 april 2025

Mijn reactie is stop deze abonnement a.u.b. geen koppijn geven, is al lastig met jullie om te gaan. De toestel is nu thuis, binnen 3 maanden ben ik terug. Ik hoop dat er rekening worden gehouden dat het niet eerder kan, indien het kan laat ik iemand het opsturen naar odido. Stuur de verzendgegeven zo snel mogelijk .rek dit niet of mij in de maling nemen want ik bewaar al deze contacten, recht heb ik om de abonnement te annuleren.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@LissetteMeriana van harte welkom op onze Community! Je kunt altijd 4 maanden voor het einde van je contract bij ons verlengen. Het is overigens niet verplicht. Als je besluit om je abonnement niet te verlengen, loopt je huidige abonnement na de einddatum gewoon door en is deze ook maandelijks opzegbaar. Je zult altijd gebeld worden door één van onze salesadviseurs, zodat ze samen met je kunnen kijken naar een mooi verlengaanbod. Mocht je liever niet door ons gebeld willen worden, kun je dit altijd aangeven via de Privacyinstellingen van je Mijn Odido account. 

Je kunt ons altijd op meerdere manieren bereiken. Dit kan bijvoorbeeld telefonisch door te bellen naar: 0800-0092. Dit kan van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 18:00u en op zaterdag van 09:00 tot 17:30u, via de chat of ons webcareteam op Facebook (Odido Nederland) of X/Twitter (@odidonederland). Onze Community staat uiteraard ook altijd voor je klaar! 

Wat betreft je abonnement: ik heb gelijk gekeken en ik zie dat je nog in contract zit tot en met 27-3-2027. Als je besluit je abonnement op te zeggen, kan dit op zijn vroegst na een maand opzegtermijn. Aangezien je nog in contract zit, dien je deze wel af te kopen. Je betaald dan 50% van de maandelijkse kosten voor de resterende maanden en het volledige toestelkrediet wat je nu nog open hebt staan. We kunnen middels deze weg geen opzeggingen meer verwerken, sorry! Je kunt alleen telefonisch je opzegging aan ons doorgeven. Mocht bellen niet lukken, dan kun je middels het contactformulier contact met ons opnemen, zodat het alsnog in orde wordt gemaakt. Ik heb gelijk gekeken en ik zie inderdaad dat je via het contactformulier contact hebt opgenomen. Het ticketnummer is: 77019895 (die laat ik hier achter, zodat het voor jou en ons gemakkelijk terug te vinden is). Op dit moment is je aanvraag in behandeling bij de betreffende afdeling. Ze behandelen alle verzoeken op volgorde, vandaar dat het soms even kan duren voordat je een reactie terug kunt verwachten. Op deze manier blijft het ook eerlijk tegenover de rest. Ik verwacht dat ze aan het einde van deze week een reactie per mail naar je sturen en het in orde wordt gemaakt. 

Mocht je uiterlijk maandag nog niets hebben vernomen, kun je dan een reactie geven in dit topic? Dan kan ik het voor je navragen. Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, stel ze gerust. Ik ben er voor je!  

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7973 reacties
  • 9 april 2025

@LissetteMeriana  Lees even goed wat ​@Pharwin van Odido post voordat je gigantische kosten krijgt 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen