Ik heb een mail ontvangen waarin stond dat ik €52,57 te laat heb betaald, waardoor ik ben afgesloten. Echter stond er in totaal 111 euro open en heb ik die maar meteen afbetaald, om er vanaf te zijn. In de mail over het bedrag van €52,57 stond dat ik binnen 1 of 2 uur weer aangesloten zou worden als ik dit zou betalen. Dit werd nogmaals bevestigd in de mail die ik kreeg nadat ik het gehele openstaande bedrag van 111 euro heb betaald. Echter, nu zijn we toch echt ruim 5 uur verder en mijn diensten zijn nog steeds niet aangesloten. Kunt u mij helpen? Bellen kan uiteraard niet want ja, afgesloten.
Bladzijde 1 / 1
Hoi R, van harte welkom op de Community! Een blokkade is nooit fijn, dus goed om te lezen dat je het openstaande bedrag inmiddels hebt betaald. Wat apart dat je langer dan 2 uur hebt moeten wachten tot de blokkade werd opgeheven. Kan je inmiddels weer bellen? Ik heb met je meegekeken, maar ik zie geen blokkade meer staan. Ik hoor het graag van je!
Klopt, is inmiddels verholpen. Dankjewel!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.