Skip to main content

Na vele pogingen en onderzoek hier maar even de vraag stellen. 

Bij het koppelen krijg ik de onderstaande melding..

Dit abonnement is al gekoppeld aan een ander Mijn Odido account. Wil je het abonnement liever koppelen aan dit Mijn Odido account? Ontkoppel het abonnement dan eerst uit je bestaande account, voordat je de koppeling maakt met dit account.

Zeer frustrerend en niet gebruiksvriendelijk want ik had maar één account bij T-mobile en dus ook maar één account bij odido.

Dus hoe nu verder?

Hi @W.poppelen 

We zijn bekend met dit probleem en druk bezig om het op te lossen. Heb je dit ook via de webversie geprobeerd en ervaar je dan hetzelfde probleem? Zou je mij een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens: 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan zet ik dit door naar de technische afdeling. 

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeerde je te koppelen?
  • Op welk nummer ben je eventueel bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)

Reageer