Gisteren heb ik mijn oude tele2 abonnement verlengt en zit ik nu dus bij odido. De app adverteert met verleng je abonnement nu en krijg klantenkorting. Hierdoor zou je voor onbeperkt internet €7,50 p/maand korting krijgen.
Zag er uit als een mooie deal ;)
Na de bestelling blijkt deze korting niet toegepast te zijn. Met klantenservice gebeld en die verteld mij dat dit komt omdat er maar 1 abonnement op mijn huisadres afgesloten is.
Het gekke is, aangezien de app nog niet goed werkt, en ik weer op de 'verleng nu' knop klik, wordt er toch echt duidelijk gezegt dat je klantvoordeel zou krijgen en wordt er nergens vermeld dat er 2 abonnementen op je huisadres afgesloten moeten zijn.
Aangezien klantenservice hier niks mee doet en geen antwoorden heeft, vraag ik me af of ik me niet moet beroepen op mijn bedenktijd. Nu vroeg ik me af wat jullie hier over denken, en of dat deze opvatting aan mij ligt.
Zie onderstaande screenshots:
Bij voorbaat dank!