Skip to main content

Goeiedag,

Is het mogelijk om een verlenging van abonnement nog op te zeggen/annuleren?
Ik heb een paar maanden geleden de verlenging online doorgegeven, want ik had een 2 jarig mobiele abonnement. Maar vanaf 12-6-24 is dit overgegaan naar een sim only abonnement.

Deze sim (en nummer) gebruik ik nooit meer dus het is zonde van mijn geld als ik elke maand betaal voor iets wat ik nooit gebruik. Daarnaast heb ik een ander abonnement met nummer dat ik ook heb via jullie dat ik wel gebruik.

Graag verneem ik nog van jullie wat de opties zijn.

Mvg Elise 

Goedemiddag ​@Elise.Uy, ik zoek graag voor je uit of het mogelijk is om deze nog te annuleren. Ik heb direct gekeken bij je abonnement en ik zie dat het abonnement op 12-6-2024 al van start is gegaan. Je hebt nadat het abonnement van start is gegaan, altijd 14 dagen bedenktijd als het abonnement online is afgesloten. Omdat het abonnement al een tijd geleden van start is gegaan, kan ik deze niet meer kosteloos annuleren, sorry! Als je het abonnement niet meer nodig hebt, dien je deze af te kopen. Je betaald dan 50% van de maandelijkse kosten voor de resterende maanden. Als ik de opzegging vandaag voor je verwerk, kan deze op zijn vroegst worden stopgezet op 24/01/25. De afkoop heb ik ook gelijk voor je berekend en het zou je dan € 58,04 kosten. 

Als je het daarmee eens bent, kan ik het voor je in orde maken. Ik moet dan alleen nog een extra verificatie uitvoeren om zeker te weten dat jij de juiste persoon bent. Ik heb een verificatiecode per sms naar het nummer verstuurd. Als je die met mij kunt delen, kan ik de opzegging voor je verwerken. 

Ik zie je reactie graag tegemoet! 

Goeiedag,

Dat vind ik een uitstekend voorstel, bedankt. De verificatiecode die ik heb ontvangen is: 8824124.

Mvg Elise

Goedemorgen Elise, bedankt voor de verificatiecode en de bevestiging! Ik heb je abonnement zojuist per 24-01-2025 opgezegd en ik heb je een bevestigingsmail gestuurd. Laat je het me weten of je 'm hebt ontvangen? Ik hoor het graag van je! 😊

Reageer