Skip to main content
Beantwoord

Mobiel abonnement opzeggen

  • 19 januari 2024
  • 3 reacties
  • 270 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik hoop dat jullie allemaal goed zijn! Ik ben momenteel niet meer in Nederland en heb een mobiel abonnement bij jullie. Helaas heb ik geen toegang meer tot mijn simkaart.

Kunnen jullie mij alsjeblieft laten weten hoe ik mijn mobiele abonnement kan opzeggen onder deze omstandigheden? Alvast bedankt voor jullie hulp! đŸ˜Š

Beste antwoord door cdiss

Marciano van Odido schreef:

Hi cdiss, welkom op de Community! Niet leuk dat je ons gaat verlaten, maar ik help je graag verder. Aangezien je geen toegang meer hebt tot je simkaart, zal je het via de mail moeten opzeggen. Stuur mij een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Je ontvangt dan van mij een mail waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Mijn collega zal het abonnement dan voor je opzeggen. Ben je al buiten je contracttermijn? Dan heb je 1 maand opzegtermijn. Zit je nog binnen je contracttermijn? Houd er dan rekening mee dat je het abonnement moet afkopen.

Ik zie je bericht graag tegemoet! đŸ˜„

Marciano van Odido schreef:

Hi cdiss, welkom op de Community! Niet leuk dat je ons gaat verlaten, maar ik help je graag verder. Aangezien je geen toegang meer hebt tot je simkaart, zal je het via de mail moeten opzeggen. Stuur mij een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Je ontvangt dan van mij een mail waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Mijn collega zal het abonnement dan voor je opzeggen. Ben je al buiten je contracttermijn? Dan heb je 1 maand opzegtermijn. Zit je nog binnen je contracttermijn? Houd er dan rekening mee dat je het abonnement moet afkopen.

Ik zie je bericht graag tegemoet! đŸ˜„

 

Hallo, bedankt voor uw hulp! Ik heb het document dat u nodig heeft naar uw e-mail gestuurd. Ik geloof dat ik niet langer onder contract sta. Dit abonnement is afgesloten toen het nog Tele2 was.

Bekijk origineel

3 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi cdiss, welkom op de Community! Niet leuk dat je ons gaat verlaten, maar ik help je graag verder. Aangezien je geen toegang meer hebt tot je simkaart, zal je het via de mail moeten opzeggen. Stuur mij een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Je ontvangt dan van mij een mail waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Mijn collega zal het abonnement dan voor je opzeggen. Ben je al buiten je contracttermijn? Dan heb je 1 maand opzegtermijn. Zit je nog binnen je contracttermijn? Houd er dan rekening mee dat je het abonnement moet afkopen.

Ik zie je bericht graag tegemoet! đŸ˜„


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 23 januari 2024
Marciano van Odido schreef:

Hi cdiss, welkom op de Community! Niet leuk dat je ons gaat verlaten, maar ik help je graag verder. Aangezien je geen toegang meer hebt tot je simkaart, zal je het via de mail moeten opzeggen. Stuur mij een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Je ontvangt dan van mij een mail waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Mijn collega zal het abonnement dan voor je opzeggen. Ben je al buiten je contracttermijn? Dan heb je 1 maand opzegtermijn. Zit je nog binnen je contracttermijn? Houd er dan rekening mee dat je het abonnement moet afkopen.

Ik zie je bericht graag tegemoet! đŸ˜„

Marciano van Odido schreef:

Hi cdiss, welkom op de Community! Niet leuk dat je ons gaat verlaten, maar ik help je graag verder. Aangezien je geen toegang meer hebt tot je simkaart, zal je het via de mail moeten opzeggen. Stuur mij een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Je ontvangt dan van mij een mail waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Mijn collega zal het abonnement dan voor je opzeggen. Ben je al buiten je contracttermijn? Dan heb je 1 maand opzegtermijn. Zit je nog binnen je contracttermijn? Houd er dan rekening mee dat je het abonnement moet afkopen.

Ik zie je bericht graag tegemoet! đŸ˜„

 

Hallo, bedankt voor uw hulp! Ik heb het document dat u nodig heeft naar uw e-mail gestuurd. Ik geloof dat ik niet langer onder contract sta. Dit abonnement is afgesloten toen het nog Tele2 was.


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hallo @cdiss, dank voor het sturen van het benodige document! Een collega zal het verzoek zo snel mogelijk in behandeling nemen. Zodra je verzoek is verwerkt, zal mijn collega een mail ter bevestiging hierover naar je versturen! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen