Skip to main content

Mobiel abonnement op andere naam zetten.

  • 25 oktober 2023
  • 1 reactie
  • 369 Bekeken

Hallo @Tommie van Odido

Je spreekt over het, via een contract overname, over laten zetten naar mijn naam. Dat klinkt als een oplossing, maar hoe doe ik dat? Heb het via IZZI geprobeerd, maar die begrijpt mij niet en heb ook al een tijd in de wacht gestaan bij 0800-0092. Kun je me op weg helpen? 

 

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
wille002 schreef:

Hallo @Tommie van Odido

Je spreekt over het, via een contract overname, over laten zetten naar mijn naam. Dat klinkt als een oplossing, maar hoe doe ik dat? Heb het via IZZI geprobeerd, maar die begrijpt mij niet en heb ook al een tijd in de wacht gestaan bij 0800-0092. Kun je me op weg helpen? 

 

Hallo Wille, 

Ik neem het stokje even over van mijn collega en ik geef je graag meer duidelijkheid! Als je een contract over wil laten zetten naar je eigen naam, kun je hiervoor een contractovername aanvragen. Dit kan heel gemakkelijk via onze website: https://www.odido.nl/service/abonnement/mobiel/contractovername. Let op: je betaalt wel éénmalig € 25,42 voor de contractovername. Dat zijn verwerkingskosten en is inclusief btw. 

Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust - ik zit voor je klaar! 

 

Groetjes, 

Pharwin 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen