Hallo,
Van de zomer werd ik gebeld door T-Mobile, omdat mijn abonnement verlengd zou kunnen worden. Na overleg thuis hebben we besloten dit niet te verlengen, maar gewoon door te laten lopen. Het had verder toch geen voordelen om een abonnement te nemen t.o.v. door laten lopen. Het enige wat ik gevraagd had is om visual voicemail eraf te halen (dat is ook gebeurd).
Nu willen we overstappen naar een andere provider blijkt dat het abonnement toen voor 2 jaar verlengd is, wat ik dus totaal niet wilde.
Klantenservice gebeld verhaal uitgelegd en ik zou teruggebeld worden, want ze zou wat gaan uitzoeken. Na een dag niks gehoord te hebben, toch zelf maar weer gebeld. Krijg je natuurlijk iemand anders, maar die zou vragen of de desbetreffende persoon terug wilde bellen. Dat is een paar uur later dan ook gebeurd, ze was vergeten terug te bellen!
Antwoord dat ik kreeg was: Nee ze kunnen niks doen, want er was een email ter bevestiging gestuurd volgens het systeem en daar had ik toen maar op moeten reageren. Maar ik heb die hele email nooit gehad, dus hoe kan ik daar dan op reageren???? En op de vraag waarom ik het abonnement zou verlengen terwijl het verder geen voordelen heeft kunnen ze ook geen antwoord geven.
Dit antwoord is wel heel kort door bocht en had ze dan net zo goed gelijk kunnen zeggen. Ik heb niet het idee dat er ergens naar gekeken is. Vind het niet echt klantvriendelijk.
Iemand een idee hoe dit toch nog op te lossen is?