Skip to main content

Op 26 april 2023 betaalde mijn vrouw 22,5 + 22,5 euro voor diensten. Tot 10 juni hebben we noch de service, noch de terugbetaling ontvangen. In de winkel T-mobil, in het centrum van Doetinchem, we hebben bonnen en alle informatie verstrekt. Ze kregen echter geen antwoord. 

Dit bedrijf T mobil is het ergste dat ik in Nederland heb gezien.

Ik ga dit bedrijf waar mogelijk slechte publiciteit geven 

Beste @SeSh  Welke diensten?  En waarom moet je het geld eventueel terug krijgen.

Heb je het geld ook teruggevraagd? Zo ja waar?

Sorry Ik snap er weinig van.

Slechte publiciteit waarom? Dit is je eerste bericht in de Community en iedereen verdient een kans om iets op te lossen. Wacht even de hulp van de moderators af dan hoor je vast meer hoe het zit.  Fijn zonnig weekend 🌞


@SeSh inmiddels 4/5 dagen verder neem ik aan dat dit is opgelost, en TM geen slechte punten krijgt?

Niet meer reageren is ook niet top! 

 


@CrisTien

Beste Cris Tien,

Helaas is er vanaf vandaag, 15 juni 2023, er wordt niets beslist.

Beschrijving van het evenement:

Op 26 april van dit jaar betaalde ik 22,5 euro voor een combi bengels. Transactie nummer:

550001443588 0170008138558772 T-Mobile betaling T-Mobile

[Persoonsgegevens verwijderd door Moderator]

Noch ik, noch mijn vrouw hebben betaalde diensten ontvangen. 

Na verificatie van de overboeking door de bank bleek dat het geld was ontvangen.

We wendden ons tot een gespecialiseerde winkel T-Mobil in het stadscentrum van Doetinchem (Hamburgerstraat 38, 7001 AL Doetinchem,) 

Ze hebben ons geholpen met het schrijven van een bezwaarschrift. We hebben betalingsbewijzen getoond om betalingen te bevestigen (22,5 + 22,5)

We zijn elke week 5 of 6 keer in deze winkel geweest. Naam van de verkoper - Len Dit gebeurde in mei en juni 

Ik heb ook geprobeerd dit probleem op te lossen via de klantenondersteuning. Naar mijn mening is dit echter geen klantenondersteuning,  omdat het lijkt op bespotting van klanten.

We kwamen na de oorlog uit Oekraïne. We wonen nu ruim een ​​jaar in Nederland.

In deze tijd valt de houding van t-mobile ten opzichte van klanten helaas het meest tegen.


Ik gebruik een vertaler, dus het spijt me als er onjuiste of onduidelijke zinnen in staan 

In dergelijke gevallen ben ik bereid om aanvullende uitleg te geven.


Best @SeSh  Ik zal proberen om jullie probleem onder de aandacht van de moderators te brengen. Geen garantie maar ik ga mijn uiterste best doen.
Ik weet niet of ze het kunnen oplossen.

Kind regards, Cristien


Hi @SeSh 

Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen. Ik begrijp heel goed dat je dit snel opgelost wilt hebben. Ik zie dat je je nummers hebt gedeeld maar zou je mij ook een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Deze gegevens heb ik nodig ter verificatie. Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie ‘’stuur bericht’’. Ik ga mijn best doen om je dan verder te helpen! 

Ik hoor graag van je!


Hi @SeSh 

Bedankt voor je gegevens! Ik zie dat je een PrePaid Combi XL bundel had gekocht, maar dat die niet is geactiveerd. Ik heb daarom de kosten vergoed en een Combi XL bundel geactiveerd voor jou en je vrouw. Je zou nu gebruik moeten kunnen maken van de bundel. 

Hopelijk is hiermee alles naar wens! 


Hi @SeSh 

Bedankt voor je gegevens! Ik zie dat je een PrePaid Combi XL bundel had gekocht, maar dat die niet is geactiveerd. Ik heb daarom de kosten vergoed en een Combi XL bundel geactiveerd voor jou en je vrouw. Je zou nu gebruik moeten kunnen maken van de bundel. 

Hopelijk is hiermee alles naar wens! 

 

@CrisTien

Hoi.

Vandaag, met de hulp van @Hajar , hebben mijn vrouw en ik eindelijk de services geactiveerd waarvoor we op 26 april hebben betaald en hebben we een deel van het extra geld teruggekregen.

 

Het was natuurlijk niet erg prettig toen we internet en communicatie nodig hadden voordat we naar een ander land reisden, en door deze fout konden we het niet krijgen.

Het was ook jammer dat we bijna twee maanden lang geen antwoord kregen op de vraag "waar is ons geld?".

Dankzij @CrisTien  en @Hajar  is er vandaag, 21 juni, recht gedaan!

Bedankt aan iedereen die ons heeft geholpen met dit probleem.

Het probleem is opgelost en afgesloten

 

 


@SeSh  Ben erg blij dat het nu is opgelost.

Hopelijk ben je weer een beetje blij met ons! 
Mocht je onze hulp vaker nodig hebben dan weet je ons te vinden! 👍🇺🇦🇾🇪
 


Ja, inderdaad 👍🇱🇺🇺🇦


Reageer