Goedemorgen @Kevin_Le2000, excuses voor de veel te late reactie! Wegens het herindelen van een aantal subfora zijn enkele topics in het luchtledige geraakt en konden we deze niet direct terughalen.
Is de contractovername van jou naar iemand anders gegaan of andersom? Ik doe de voorzichtige aanname dat jij een ander abonnement te zien krijgt in My T-Mobile. Je hebt voor elk abonnement namelijk een ander account nodig.
Is dit inmiddels opgelost? Zo niet, geef het alsjeblieft aan, dan beloof ik dat we het sneller oppakken dan de lange wachtperiode van hiervoor.
Goedemorgen @Kevin_Le2000, excuses voor de veel te late reactie! Wegens het herindelen van een aantal subfora zijn enkele topics in het luchtledige geraakt en konden we deze niet direct terughalen.
Is de contractovername van jou naar iemand anders gegaan of andersom? Ik doe de voorzichtige aanname dat jij een ander abonnement te zien krijgt in My T-Mobile. Je hebt voor elk abonnement namelijk een ander account nodig.
Is dit inmiddels opgelost? Zo niet, geef het alsjeblieft aan, dan beloof ik dat we het sneller oppakken dan de lange wachtperiode van hiervoor.
Het is inmiddels opgelost hoor.