Skip to main content

Hi,

Ik heb op mijn adres twee verschillende sim only abbonementen. Eén zakelijk en één prive. Nu word in de voorwaarden aangegeven dat je dit gewoon kunt combineren en korting kunt krijgen op je abbonementen. Uiteraard wil ik hier graag gebruik van maken, maar op het moment dat ik het andere nummer invoer van het zakelijke abbonement geeft hij aan dat deze niet op hetzelfde adres staat. Overigens staat deze wel op hetzelfde adres.


Handig om te weten dat dit beiden abbonementen zijn die zijn overgenomen met de overname naar odido.

Wat kan ik hier aan doen?​​​​​​​

Hi @AukeP 

Wat voor zakelijk abonnement heb je? Je komt alleen in aanmerking voor klantvoordeel als je een zakelijk Go abonnement hebt. Mocht dat het geval zijn dan kun je het beste contact opnemen met onze zakelijke klantenservice zij kunnen je verder helpen met het activeren van Klantvoordeel. Je kan ze gratis bereiken op 0800 7112. 

Hopelijk kom je zo verder!


Reageer