Skip to main content

Ik heb recent een verlenging voor bij jullie, Odido, gekocht via Belsimpel. Alles was in orde en betaald, maar nu kreeg ik een mail van hen met het volgende.

”Het verwerken van je Odido-abonnement met ordernummer 32204275190 is nog niet gelukt, omdat je al ergens anders een verlenging of een bundelwijziging hebt aangevraagd. Hierdoor is je telefoonnummer gereserveerd en kunnen wij je verlenging niet doorvoeren.”

ik heb nergens anders een verlenging aangevraagd dan bij Belsimpel. Is er iets dat ik hier voor moet doen? Ik hoor het graag! 

Goedemiddag ​@JaneReijans, van harte welkom op onze Community! Wat leuk dat je via onze partner bij ons hebt verlengd, daar zijn we erg blij mee! Wel zo fijn als de order doorgezet kan worden. Ik heb in onze systemen gekeken en ik zie dat je inderdaad een verlenging via één van onze partners hebt afgesloten. Daarbij heb je gekozen voor de Recylce Deal en een iPhone met Unlimited Plus, kan dat kloppen? Deze order wordt momenteel nog gevalideerd. Ik kan niet achterhalen of het om dezelfde order gaat. Als het niet dezelfde order is, dan zit deze order inderdaad nog in de weg. In dat geval kan ik deze nog voor je annuleren. Zou je dat willen? Of gaat het wel om dezelfde order? Deze is op 12/12/24 geplaatst en heeft dit ordernummer bij ons: 225725573. 

Ik hoor het graag van je! 

Hi Pharwin,

Bedankt voor je reactie! Dat klopt inderdaad, ik heb op donderdag12 december een order geplaatst voor een Unlimited abonnement met een recycle deal via Belsimpel. Omdat ik deze order geplaatst heb, wens ik dat dit niet geannuleerd te worden aangezien dit de juiste order is die ik heb geplaatst. :)

Je geeft verder aan dat het nog wordt gevalideerd, ik ga ervan uit dat als hier meer over bekend is, ik er bericht over krijg? 

Hoi Jane, ik heb de bestelling er nog eens bijgepakt om te kijken of de validaties waren afgerond, maar nu zie ik dat de bestelling zaterdag is geannuleerd. Heb je contact gehad met een van mijn collega's of met Belsimpel om de bestelling te annuleren? Zo ja, is het gelukt met een nieuwe bestelling? Ik hoor het graag van je! 

Reageer