Hoi @Mella88
Dit gaat zeker goedkomen. Alle bestaande t-mobile en Tele2 abonnementen, inclusief verlengingen blijven gewoon in tact, alleen als je na 5 september een bestelling zou doen worden de nieuwe proposities toegepast.
Daarom even de vraag, unlimited data en spraak simonly voor 2 jaar en je hebt ook T-mobile vast internet, dan kom je op €25,01 uit.
Daarom nu even de vraag, waar haal je vandaan dat je nu €46,90 per maand gaat betalen? Is dat niet inclusief een toestel betaling?
Als je op je my-odido account inlogt, kun je een printscreen plaatsen van je scherm, dan zien we wat je bedoeld.
Hoi @Mella88
Dit gaat zeker goedkomen. Alle bestaande t-mobile en Tele2 abonnementen, inclusief verlengingen blijven gewoon in tact, alleen als je na 5 september een bestelling zou doen worden de nieuwe proposities toegepast.
Daarom even de vraag, unlimited data en spraak simonly voor 2 jaar en je hebt ook T-mobile vast internet, dan kom je op €25,01 uit.
Daarom nu even de vraag, waar haal je vandaan dat je nu €46,90 per maand gaat betalen? Is dat niet inclusief een toestel betaling?
Als je op je my-odido account inlogt, kun je een printscreen plaatsen van je scherm, dan zien we wat je bedoeld.
Waar ik dat vandaan haal? Dat is wat Odido in de app aangeeft als maandtarief voor mijn nieuwe abonnement. Ik heb nu nog 2 tabjes onder ‘abonnement’: huidig en nieuw. Nieuw loopt van 10-09-2023 tm 09-09-2025 en daarbij staat dat deze €46,90 per maand kost. Mijn toestel is afbetaald dus daar zou niets meer voor in rekening gebracht mogen worden.
Hoi @Mella88
Er is geen enkel mobiel abonnement met deze prijs. Niet in de oude maar ook niet in de nieuwe opzet. Maak je niet ongerust. Er zijn kundige moderators die de komende week even achter in de systemen kunnen kijken. Er is vast een logische verklaring voor.
Ik denk persoonlijk dat door de migratie er misschien iets fout is gegaan met het klant voordeel. Wacht even op een moderator wat @eric ook aangaf. Zij kunnen je beter helpen dan wij. Fijn weekend nog!
Aanvulling: ik gok dat het bedrag wat je ziet exclusief klant voordeel is. Dit merkte ik net zelf ook in Mijn Odido.
Hi @Mella88
Allereerst heel fijn dat je je abonnement hebt verlengd. Ik wil natuurlijk voor jou uitzoeken wat er aan de hand is met je maandtarief. Hiervoor heb ik je gegevens nodig zodat ik je beter kan helpen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen. Er loopt wel een technische storing waarbij klantvoordeel niet correct is berekend dus ik wl graag controleren of dat ook het geval is voor jou.
Ik zie je bericht graag tegemoet!