Kosten buitenland bellen bij Hello abonnement erg onduidelijk!

  • 24 February 2024
  • 1 reactie
  • 56 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Mijn vrouw en ik hebben recent allebei ons abonnement verlengd, van Go naar Hello. Er blijkt een verschil te zitten in de kosten bellen van NL naar EU wat erg onduidelijk op de Odido website staat.

Er staat "Bellen in Nederland en EU", je verwacht dan dat je dus binnen de hele EU gewoon kunt bellen. Bij het Go abonnement was dat ook zo. Bij het Hello abonnement geldt dat NIET voor van NL naar EU (tenzij je een stuk duurder Hello abonnement neemt).

We hebben allebei een Hello abonnement afgesloten die qua kosten, belminuten, GB e.d. vergelijkbaar was met ons oude Go abonnement in de verwachting dat alles min of meer hetzelfde blijft. Nu blijkt dus plotseling dat bellen van NL naar EU extra kost.

We balen hier wel van eerlijk gezegd. Waarom staat dat niet duidelijker op de website op het moment dat je verlengd?

Marciano van Odido 2 maanden geleden

Hi Lexvo, leuk dat jij en je vrouw bij ons blijven met jullie verlenging! Minder fijn dat deze informatie niet duidelijk op de website stond. Ik geef dit direct door aan de juiste afdeling. Ik hoop dat zij dit in de toekomst duidelijker kunnen maken. Bellen vanuit Nederland naar de EU valt inderdaad meestal buiten de bundel. Alles over de tarieven m.b.t. buitenland vind je op deze pagina: Tarieven en dekking in het buitenland | Odido.

Onder het kopje Veelgestelde vragen over bellen, sms'en en internetten in het buitenland staat een aantal veelgetelde vragen en onder de vraag Wat kost bellen vanuit Nederland naar het buitenland? staat hier meer informatie over. Ik hoop dat jullie toch met veel plezier gebruikmaken van jullie nieuwe abonnement! 😄

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi Lexvo, leuk dat jij en je vrouw bij ons blijven met jullie verlenging! Minder fijn dat deze informatie niet duidelijk op de website stond. Ik geef dit direct door aan de juiste afdeling. Ik hoop dat zij dit in de toekomst duidelijker kunnen maken. Bellen vanuit Nederland naar de EU valt inderdaad meestal buiten de bundel. Alles over de tarieven m.b.t. buitenland vind je op deze pagina: Tarieven en dekking in het buitenland | Odido.

Onder het kopje Veelgestelde vragen over bellen, sms'en en internetten in het buitenland staat een aantal veelgetelde vragen en onder de vraag Wat kost bellen vanuit Nederland naar het buitenland? staat hier meer informatie over. Ik hoop dat jullie toch met veel plezier gebruikmaken van jullie nieuwe abonnement! 😄

Reageer