Skip to main content

Goedemiddag,

ik zit met een vraag betreffende het klantvoordeel, in de vorm van abonnementen bij Odido en BEN. Het zit als volgt:

Ik heb zelf inmiddels 2 jaar een thuis abonnement (Internet only) en mobiel bij Odido, deze zijn nog in de T-mobile tijd afgesloten. Mijn vrouw heeft al sinds een hele lange tijd haar mobiele abonnement bij BEN lopen. Door mijn thuis + mobiel heb ik het klantvoordeel aan staan, tevens is mijn vrouw via haar BEN abonnement ook bij in het klantvoordeel betrokken (dit is te zien in haar abonnement met extra data). 

Wanneer ik in mijn abonnement gegevens kijk (via de app of site, maakt in dit geval niet uit) zie ik wel het klantvoordeel van mijn Odido situatie weergegeven, maar ik zie niet dat het BEN abonnement van mijn vrouw hier bij hoort. Ik begreep reeds dat dat technisch niet mogelijk is, omdat Odido en Ben 2 verschillende bedrijven zijn.

Nu loopt mijn mobiele abonnement bijna af en zit ik er over te denken om ook naar Ben over te stappen, of wellicht naar nog een andere provider. Dit omdat Odido prijstechnisch toch een slag hoger zit en ik het verleng aanbod wat ik krijg niet in verhouding vind staan met wat ik nu heb (veel minder voor nagenoeg hetzelfde geld). Ik weet het, ik hoef natuurlijk niet te verlengen, maar ik heb eigenlijk te veel data waar ik voor betaal en dat wil ik best minder hebben wanneer me dat maandelijks zou schelen.

Nu komt mijn vraag, namelijk: zou ik mijn klantvoordeel kwijt raken als ik over zou stappen of blijft dit bestaan omdat het BEN abonnement van mijn vrouw aan hun kant wél is aangemeld…

Ik hoop dat er iemand is die dit iets duidelijker kan krijgen voor mij.

Hallo @zandbergena 

Het klantvoordeel voor het Odido thuis abonnement en Ben abonnement blijven intact.

Met Odido thuis icm een Ben abonnement heb je recht op klantvoordeel.


Reageer