Skip to main content
Beantwoord

klantvoordeel voor alleenstaanden?

• 26 september 2021
  • 2 reacties
  • 72 Bekeken

Goedemorgen,

ik heb al meer dan 20 jaar een abonnement bij t-mobile ( eerst Ben).

Nu vind ik het niet eerlijk dat ik als alleenstaande niet Klantvoordeel krijg omdat er niet meer mensen op mijn adres wonen. Zo sluit je mensen buiten.

Wouter

Beste antwoord door eric

Hoi @Wally147 , welkom bij de community.

Ook voor alleenstaanden is er klantvoordeel bij meerdere abonnementen. Je kunt namelijk je vaste internetverbinding, "T-Mobile thuis" combineren met je T-Mobile mobiele abonnement.

Als je nu nog bij een andere provider je vaste internet en televisie afneemt kun je direct na de overstap dit klantvoordeel activeren.

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 26 september 2021

Hoi @Wally147 , welkom bij de community.

Ook voor alleenstaanden is er klantvoordeel bij meerdere abonnementen. Je kunt namelijk je vaste internetverbinding, "T-Mobile thuis" combineren met je T-Mobile mobiele abonnement.

Als je nu nog bij een andere provider je vaste internet en televisie afneemt kun je direct na de overstap dit klantvoordeel activeren.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 26 september 2021

Je kunt het klantvoordeel niet direct na de overstap regelen maar zodra T-Mobile thuis is geïnstalleerd en werkt* 🙂

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen