Vorig jaar kreeg ik een mooi aanbod: voor 25 euro kon ik unlimited bellen en internetten omdat ik gebruik maakte van klantvoordeel bij T-mobile. Nu ben ik sinds mei overgegaan op een nieuw abbo bij jullie (waarbij het voordeel unlimited behouden zou blijven werd mij verzekerd), maar ik krijg nu de melding dat ik door m’n 10 GB internet heen ben voor deze maand. Ik zie nergens waar ik de voordelige upgrade naar Unlimited (met 10 euro korting) weer aan kan zetten? Kan ik nogmaals hiervan gebruik maken? Ik doe nog wel gewoon mee met klantvoordeel (2GB extra en 2,50 factuurkorting).
Hallo
Je kan je bundel gratis verhogen naar unlimited data & bellen voor 25 euro inclusief klantvoordeel.
In je My T-Mobile account ga je naar abonnement & instellingen > abonnement wijzigen.
Via de app druk je op abonnement > abonnement wijzigen.
Beste
Als ik mijn bestaande abonnement via de app aanpas dan is de prijs per maand 33,20 euro terwijl ik klantvoordeel zou moeten krijgen (25 eu pm voor unlimited). Klopt het dat dit later wordt aangepast? Bedankt.
Groet,
Martijn
Hallo
Bij het wijzigen van je bundel zie je de kosten exclusief klantvoordeel, zodra je bundel is gewijzigd dan zal het klantvoordeel worden toegepast.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.