Klantvoordeel niet voor iedereen gelijk ?

  • 5 March 2024
  • 25 reacties
  • 1918 Bekeken

Hallo ,

ik heb 3 mobiele abonnementen en een internet abonnement op mijn adres.

mijn zoon krijgt nu een gratis 5G verdubbellaar omdat hij klantvoordeel heeft.

hoe zit het met mijn abonnement en die van mijn vrouw ?

geen upgrade of verdubbellaar ? omdat wij al jaren trouw op tijd verlengen met telefoon en mijn zoon nog steeds op verleng nu staat ????

is dit lokken ?

 

ik zou wel opheldering willen alsjeblieft.

 

Marciano van Odido 1 maand geleden

Hi Steeneder, wat gaaf dat jullie met het hele gezin onderdeel zijn van onze Odido familie! Fijn dat je zoon al de mail heeft ontvangen dat hij meer Klantvoordeel data gaat ontvangen. De mails worden in batches gestuurd, dus wellicht ontvangen jullie hem binnenkort ook nog. Anders mag je mij ook een privébericht met de 06-nummers van jou en je vrouw? Dan kijk ik graag wat dit voor jullie kan betekenen! 😊

Bekijk origineel

25 reacties

Hallo Waqqas

 

dank je wel voor je opheldering. :-)

Beste Odido waarom krijgt iedereen thuis een verdubbeling aan databundel met de klantenvoordeel en ik niet?? Wat voor descriminatie voordeel is dit. Ben zeer ontevreden over deze actie. 

Reputatie 7
Badge +14

Beste Odido waarom krijgt iedereen thuis een verdubbeling aan databundel met de klantenvoordeel en ik niet?? Wat voor descriminatie voordeel is dit. Ben zeer ontevreden over deze actie. 

Vanaf dinsdag 12 maart krijgen particuliere én zakelijke klanten deze voordelen:

Reputatie 6
Badge +6

@Juliana1981 geen zorgen! Ook jij zult extra data ontvangen bij je abonnement. Op dit moment zie ik dat je gebruikmaakt van 15 GB + Unlimited bellen. Daar krijg je straks kosteloos 5 GB bij, superfijn toch? 😊 De kosten zullen uiteraard gelijk blijven. Als je nog geen e-mail hierover hebt ontvangen, kun je die in de komende dagen nog verwachten! 

@Pharwin van Odido @Juliana1981 

Erbij EN verdubbeling van je data.... dus zit je straks aan 40 GB 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Steeneder, wat gaaf dat jullie met het hele gezin onderdeel zijn van onze Odido familie! Fijn dat je zoon al de mail heeft ontvangen dat hij meer Klantvoordeel data gaat ontvangen. De mails worden in batches gestuurd, dus wellicht ontvangen jullie hem binnenkort ook nog. Anders mag je mij ook een privébericht met de 06-nummers van jou en je vrouw? Dan kijk ik graag wat dit voor jullie kan betekenen! 😊

@Marciano van Odido zal vast goed komen na 12 maart 👍

Hoi @Marciano van Odido 

Ik heb hier ook een vraag over.

Ik maak ook gebruik van deze “klantenkorting”.

Maar ik heb mijn abonnement al verlengd.

Ik krijg dan 10Gb + 2. (Startdatum 21 mei)

Vervald mijn klantenkorting 24Gb dan.?

 

 

Reputatie 2

Hallo, 

ook ik ben benieuwd!

Wij maken gebruik van 4 abonnementen en ‘klantvoordeel’ nog geen mail of bericht ontvangen…. Geldt dit voordeel niet voor iedereen?

Reputatie 7
Badge +14

@

Hallo, 

ook ik ben benieuwd!

Wij maken gebruik van 4 abonnementen en ‘klantvoordeel’ nog geen mail of bericht ontvangen…. Geldt dit voordeel niet voor iedereen?

Lees even terug! Het kost tijd om uit te rollen. Het gaat pas 12 maart in. 
Fijne avond

Reputatie 1

Goedenavond! Ik heb nog steeds geen mail gehad voor de verdubbeling van mijn MB’s. Gaat er iets fout?! 

@Babette0123 VANAF 12 maart kun je bericht en actie verwachten 

Reputatie 1

Dacht dat er werd gezegd dat het vanaf 12 maart tot 15 maart werd geregeld, en je dus daarvoor een mail krijgt. Aangezien ook al een ruim aantal klanten al een mail heeft gehad. Maar EXCUSES dan heb ik het verkeerd begrepen 🙂

Reputatie 1

Zie namelijk nog steeds nergens staan dat de mails VANAF 12 maart komen. Mijn vraag gaat namelijk over de mail en niet over het al bijgeschreven aantal extra’s MB. Kan je mij taggen in het bericht waar staat dat je VANAF 12 maart een mail krijgt? @Steeneder 

@Babette0123 misschien heb ik het ook verkeerd gelezen... excuus dan

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Babette0123, deze week wordt alles omgezet. Wacht nog even af tot en met 15 maart. Moet goedkomen! 😊

Reputatie 1

Yes dat had ik gelezen! Bedankt voor je reactie. Ging mij erom dat ik ook geen mail heb gehad met dat ik het krijg, klopt het wel? 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Babette0123, ik heb gelijk eens naar je abonnement gekeken en ik zie dat je Klantvoordeel wel verdubbeld zal gaan worden, dus ik had wel verwacht dat je de mail had zou ontvangen. Maar het gaat om aardig wat klanten, dus het kan goed zijn dat je hem nog niet hebt. Mocht 'ie niet in je spambox terecht zijn gekomen, dan verwacht ik dat je hem ergens deze week nog ontvangt!

Reputatie 1

Oke top! Bedankt voor het kijken! Ik heb gekeken bij mijn spam en ook daar geen mail. Maar ik wacht dan rustig af. Fijne dag 

@Juliana1981 geen zorgen! Ook jij zult extra data ontvangen bij je abonnement. Op dit moment zie ik dat je gebruikmaakt van 15 GB + Unlimited bellen. Daar krijg je straks kosteloos 5 GB bij, superfijn toch? 😊 De kosten zullen uiteraard gelijk blijven. Als je nog geen e-mail hierover hebt ontvangen, kun je die in de komende dagen nog verwachten! 

Beste Pharwin van Odido. We zijn inmiddels een paar dagen verder na dat ik een reactie op mijn post heb ontvangen. Hellaas heb ik nog geen e-mail of verdubbeling van data gezien terwijl mijn man en dochter al aan het profiteren zijn van de klantenvoordel. Is er een legit uitleg hiervoor. Ik vind dit echt niet netjes Odido. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Juliana1981. ik snap volkomen dat je zelf ook zo snel mogelijk wil profiteren van dit cadeau als je man en dochter dit al kunnen. We geven zo'n miljoen klanten deze cadeaus, dus ik hoop dat je begrijpt dat dit nogal wat verwerkingstijd nodig heeft. Zoals eerder aangegeven zijn we er deze week nog mee bezig. Ik zie dat je inmiddels al een flinke klantvoordeel verdubbeling hebt ontvangen. Dus dat gaat helemaal goed komen. Ik wens jullie er allemaal veel plezier mee! 😄

Ik heb alleen 5GB extra gekregen maar mijn klant voordeel staat nog op 5GB ipv een verdubbeling. Klopt dat wel?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Wesley1802 

Bij klantvoordeel krijg je nu dubbele data ipv 2 GB, het kan even duren voordat het allemaal goed staat.

We hebben 5 contracten op ons adres.
2 nummers hebben de 5 GB extra al ontvangen.
2 nummers hebben nog geen extra GB ontvangen en tot nu toe geen communicatie hierover.
1 nummer is een onbeperkt contract.


Weet je wanneer de andere twee nummers de extra 5 GB krijgen?

We hebben 5 contracten op ons adres.
2 nummers hebben de 5 GB extra al ontvangen.
2 nummers hebben nog geen extra GB ontvangen en tot nu toe geen communicatie hierover.
1 nummer is een onbeperkt contract.


Weet je wanneer de andere twee nummers de extra 5 GB krijgen?

Even geduld.

Mijn twee zonen zijn twee dagen geleden al omhoog gegaan van 20 naar 40gb en ik ben vandaag van 25 naar 50gb gegaan.

Reageer