Al jaren klant bij Tele2. Nu Odido .
Ik ga mijn abonnement verlengen, krijg ik de dag voor ik mijn telefoon ophaal een mailtje.. u krijgt voortaan 50 gig ipv 25!
Dus vraag ik aan een medewerker aan de telefoon of dit wel mee gaat met mijn verlenging. Medewerker: Ja hoor!
Prima. Telefoon opgehaald. Nog een keer gecheckt in de winkel en de medewerker daar nog speciaal gebeld om het te checken, ja hoor gaat gewoon mee.
Kom ik thuis check ik het een paar dagen later nog een keer... staat er GELDIG TOT U VERLENGD. hm... dus in juni terug naar 20 gig... voor een hogere prijs? Mooi niet.
Dan annuleren.
Kom ik in de winkel .. zegt de medewerker u krijgt gewoon dubbele data.
Ja .. maar... ik sloot 15 af want de optie 20 was er vorige week niet. Iig niet voor 15 euro.
Dus dan ga ik er nog 20 gig op achteruit.
Bij de Odido winkel was al een beschermlaag op de telefoon gedaan.. hoesje was al gekocht…
En nu kan die telefoon dus gewoon weer terug omdat ze niet mijn verlenging even kunnen omzetten van 15 gig naar 20 gig zodat ik nog steeds flink wat extra gig heb.
Als Odido dit nu gewoon zo aanpassen.... dan zou ik de verlenging niet annuleren en dan hoeft deze telefoon ook niet terug...
Zijn er mensen met iets soortgelijks?