Skip to main content

Ha Odido, recent hebben wij ook tv en internet van Odido thuis gekregen. Ik had al klantvoordeel en kom daar nu nog steeds voor in aanmerking met dubbele data zie ik.

echter heeft mijn vriendin zowel dubbele data als 2,50 korting per maand. Ik heb enkel dubbele data en deze gebruik ik amper. Is het mogelijk om inplaats van dubbele data 2,50 korting per maand te krijgen? Daar heb ik namelijk meer aan dan de dubbele data. 

hoor het graag! Groet Wouter 

Hallo ​@Wouterr- 

Dat kan helaas niet. voor de niet unlimited abonnementen krijg je dubbele data en €2,50 korting per maand.

Hallo ​@Wouterr- 

Dat kan helaas niet. voor de niet unlimited abonnementen krijg je dubbele data en €2,50 korting per maand.

hi ​@Waqqas dank voor je snelle reactie, stel ik zet mijn abbonement naar 200 min/sms per maand. Krijg ik dan wel mijn dubbele data en 2,50 korting? Dat zou voor mijn situatie gunstiger zijn, gezien ik niet veel bel. Hoor het graag!

@Wouterr- 

Jazeker, dat blijf je behouden. Je hebt recht op klantvoordeel zolang er 2 of meer Odido abonnementen op je adres staan geregistreerd.

@Wouterr- 

Jazeker, dat blijf je behouden. Je hebt recht op klantvoordeel zolang er 2 of meer Odido abonnementen op je adres staan geregistreerd.

Hi ​@Waqqas zojuist aangepast, echter krijg ik de 2,50 korting niet. Enkel dubbele data? Terwijl mijn vriendin met een unlimited abbonement deze kortingen beide wél krijgt…? Kun je voor mij meekijken?

@Wouterr- 

Ik ben geen medewerker van Odido maar welke abonnement heb je en hoeveel betaal je er nu voor?

@Wouterr- 

Ik ben geen medewerker van Odido maar welke abonnement heb je en hoeveel betaal je er nu voor?

@Waqqas heb nu de 8GB bundel met 200min/sms voor 14,27 per maand 

@Wouterr- 

Is dit wel een abonnement van Odido? Odido heeft geen 200 minuten keuze.

@Wouterr- 

Is dit wel een abonnement van Odido? Odido heeft geen 200 minuten keuze.

@Waqqas  Dit komt uit een voormalig tele2 abonnement, kan dat verschil maken? Is nu wel odido.

@Wouterr- 

Misschien maakt dat wel uit ja, indien je kan verlengen dan kan je meer data nemen voor een mindere prijs met 120 belminuten.

@Wouterr- 

Misschien maakt dat wel uit ja, indien je kan verlengen dan kan je meer data nemen voor een mindere prijs met 120 belminuten.

@Waqqas dank voor je tip, hoop dat een medewerker van Odido mee kan kijken hier en mij kan helpen hiermee. 

@Odido kunnen jullie mij van een reactie voorzien op bovenstaande?

Het heeft inferdaad te maken met de oude propositie.  Tele2 is alleen gerebranded naar Odido. Alle oude voorwaarden  en prijs zijn hetzelfde gebleven 

Als je nu in my-odido verlengt naar een nieuw type Odido abonnement krijg je het nieuwe klantvoordeel met die € 2.50 korting. 

Hoi Wouter, van harte welkom op de Community en tof dat jij en je vriendin deel uitmaken van onze Odido-familie! Wat ​@eric zegt klopt helemaal. Oud-Tele2 Klantvoordeel bestaat alleen uit dubbele data. Zodra je verlengt naar een Hello abonnement van Odido dan zal je inderdaad € 2,50 korting ontvangen. Ik zie dat je huidige abonnement nog t/m 19-03-2025 loopt, dus dat kan gelukkig op redelijk korte termijn! In de tussentijd kunnen we dubbele data niet vervangen door € 2,50 korting. Ik hoop dat je hiermee voldoende informatie hebt en dat je vanaf 20 maart een passend Odido abonnement vindt (4 maanden van tevoren kan je al kijken en verlengen). Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. De Community staat voor je klaar! 😄

Reageer