Skip to main content

Ik wil graag een mobiel abonnement afsluiten bij Ben. Dan krijg ik klant voordeel. Maar ik heb nu nog een aantal maanden een behoorlijke korting op internet en tv.

Gaat dit samen of vervalt een van de twee?

Hoi HG, gaaf dat je Internet + TV bij ons hebt en een mobiel abonnement bij Ben wil afsluiten! Welke korting heb je op dit moment op Internet + TV? Als je voor een mobiel abonnement bij Ben kiest, ontvang je de volgende kortingen van Klantvoordeel:

1. € 5 korting op Internet + TV
  2. Extra data op Ben mobiel:
    1. Een bundel van 1 GB - 4.9 GB: Je krijgt 1 GB
    2. Een bundel van 5 GB - 9.9 GB: Je krijgt 3 GB
    3. Een bundel van hoger dan 10 GB: Je krijgt 5 GB

Mocht je op dit moment nog een oude versie van Klantvoordeel ontvangen dan zal dit inderdaad vervallen, dus wellicht is het een optie om nog gebruik te maken van de laatste paar maanden hoger Klantvoordeel! Tenzij je natuurlijk zo snel mogelijk je mobiele abonnement (met een nieuw toestel?) wil gebruiken. Laat je het me weten waar je voor kiest? Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. De Community is er voor je. Zet dan ook je klantnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel. Dan kan ik straks sneller met je meekijken naar je huidige situatie! 😄

Reageer