Skip to main content
F.A.Q.

Klantvoordeel

Toon eerste reactie

94 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@jeff_lensen Eigenlijk niet, maar het is op de één of andere manier wel gebeurd. Vandaar dat we dit intern gaan uitzoeken. Wanneer er meer bekend is, zullen we het aan jullie laten weten! 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hallo @M76, daar ben ik weer met een update! De reden dat je Klantvoordeel bij je Internet + TV abonnement is gewijzigd, heeft te maken met dat er een wijziging heeft plaatsgevonden in je abonnement. De korting die je kreeg gold namelijk bij Unlimited voor je mobiele abonnement. Omdat je nu hebt gekozen voor 20 GB + 120 min. Bel/SMS, hoort dus dit Klantvoordeel erbij! 

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten! 

• is een Top Poster
  • 23 reacties
  • 15 juni 2024

Dat is niet cool @Pharwin van Odido. Zoals @Marciano van Odido het hier zegt zou ik m'n mobile abo gewoon moeten kunnen aanpassen zonder de huidige korting te verliezen. Geen woord over dat het dan wel een unlimited abo moest blijven. Nu betaal ik dus meer voor minder, dan had ik dus beter iets meer in de maand voor (eigenlijk onnodig) Unlimited kunnen betalen; onder de streep was ik dan voordeliger uit geweest dan nu het geval is. @M76 is niet blij. 😞 Kan hier nog iets aan gedaan worden?

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8637 reacties
  • 15 juni 2024

hoi @M76 ,

Toen je de 25 + 25 deal had was dit absoluut gekoppeld aan een unlimited spraak en data abonnement van je mobiel. (25 euro i.p.v. 35)

Als je naar een goedkoper abonnement (20Gb+120 min) overstapt, dan is de oude propositie niet meer geldig.

Maar er is goed nieuws. Ik heb dit eerder getest:

1. Van de 25+25 propositie een verlening naar nieuwe Helo (Unlimited start) → vast internet € 29,25 (door inflaties de afgelopen jaren) en mobiel 20 euro (incl 5 euro klantvoordeel)
  2. Van unlimited start naar 20 Gb + unlimited bellen. → vast internet voordeel ging omlaag en ik kreeg 40 Gb databundel door klantvoordeel.
  3. Toen weer van 20 Gb + unlimited bellen naar unlimited start → Vast internet klantvoordeel ging weer omhoog en betaal nu weer € 29,25.

Dus, je kunt dit zelf fixen door weer een unlimited abonnement te kiezen, precies wat de voorwaarden waren tijdens het afsluiten van de 25+25 deal. Je kunt 1 x per maand een bundel aanpassing doen, de test die ik hierboven beschreef heeft dan ook 2 maanden geduurd..

• is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 25 juni 2024

Ik heb nu op mijn adres een particulier abonnement met Go en een zakelijk abonnement ook met Go. Ik heb sales gebeld en die geeft aan dat vanaf heden dat er een splitsing is voor Klantvoordeel want er wordt specifiek gevraagd of je al een zakelijk abonnement hebt en niet of er een abonnement is op je adres. Klopt dit als ik nu mijn zakelijk abo verleng?? Want dan is het totaal niet meer aantrekkelijk om Odido aan te houden….

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20438 reacties
  • 26 juni 2024

Hallo @kbengek 

Dit staat er op de website:

Krijg ik ook voordeel bij een zakelijk abonnement?

Je kunt je aanmelden voor Klantvoordeel en alleen profiteren van extra voordelen als je een zakelijk Go abonnement hebt.

• is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 26 juni 2024

Ja @Waqqas Zakelijk Go kan je niet meer verlengen dus dan zou het als ik verleng niet meer geldig zijn!? Dan moet ik of alles naar zakelijk zetten of alles naar prive….. 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20438 reacties
  • 26 juni 2024

@kbengek

Odido zakelijk heeft ook de nieuwe Odido abonnementen maar op de bestelpagina van Odido zakelijk staat nog steeds dat klantvoordeel mogelijk is icm een particuliere abonnement:

• is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 26 juni 2024

@Waqqas Nou dan waag ik erop dat het gwn goed komt met dit bewijs 😎 Bedankt. 

• is een Top Poster
  • 23 reacties
  • 26 juli 2024
eric schreef:

Dus, je kunt dit zelf fixen door weer een unlimited abonnement te kiezen, precies wat de voorwaarden waren tijdens het afsluiten van de 25+25 deal. Je kunt 1 x per maand een bundel aanpassing doen, de test die ik hierboven beschreef heeft dan ook 2 maanden geduurd..

Dank voor deze tip @eric, dat werkt inderdaad! Heb nu op mobiel weer Unlimited ipv 20+20GB en mijn oude klantvoordeel op Thuis is hersteld, waardoor ik onder de streep voordeliger uit ben. Top!

• is een Top Poster
  • 16 reacties
  • 1 oktober 2024

Als ik vandaag mijn abonnement verleng met een wederom UNLIMITED, dan behoud ik toch nog steeds mijn 25+25 deal (T-mobile uit- en thuis, incl. evt. inflatiecorrectie)?

Even voor de zekerheid checken :-)

Een bevestiging van @Jason van Odido of @Pharwin van Odido zou heel fijn zijn, dan kan ik met een gerust hart op de verlengknop drukken. Alvast bedankt!

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8637 reacties
  • 1 oktober 2024

@waterstof81 , in de praktijk door mij uitgetest... ik betaal voor thuis nu iets van 29,50..

• is een Top Poster
  • 16 reacties
  • 1 oktober 2024
eric schreef:

@waterstof81 , in de praktijk door mij uitgetest... ik betaal voor thuis nu iets van 29,50..

Thanks! Dat heb ik gelezen, maar ik wil graag zeker weten dat er in de afgelopen maanden niks veranderd is. De korting is namelijk te goed en die mag niet vervallen.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20438 reacties
  • 1 oktober 2024

Hallo @waterstof81 

Het is al een tijdje geleden sinds de 25+25 deal werd aangeboden, net zoals Eric had ik vroeger ook de 25+25 deal en na het verlengen van mobiel kreeg ik 5 euro korting op thuis en voor Unlimited Basis betaal ik nog wel 25 euro.

• is een Top Poster
  • 16 reacties
  • 1 oktober 2024

Ik weet dat dit een heel oude deal is. Daarom ben ik er ook heel zuinig op.

2 jaar geleden kon ik echter ook mijn mobiel verlengen, met behoud van korting op internet.

Via de klantenservice heb ik een tijd geleden gehoord dat dit nog zou werken als ik maar unlimited kies.

Het lastige is dat de ene zegt het werkt en de andere zegt van niet. Dit is precies waarom ik het graag zeker wil weten, anders verleng ik mijn mobiel niet.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20438 reacties
  • 1 oktober 2024
waterstof81 schreef:

2 jaar geleden kon ik echter ook mijn mobiel verlengen, met behoud van korting op internet.

@waterstof81 klopt, in het begin kon de oude korting op thuis nog behouden worden maar nu helaas niet meer.

• is een Top Poster
  • 16 reacties
  • 1 oktober 2024
Waqqas schreef:
waterstof81 schreef:

@waterstof81 klopt, in het begin kon de oude korting op thuis nog behouden worden maar nu helaas niet meer.

Weet jij sinds wanneer dit niet meer kan?

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20438 reacties
  • 1 oktober 2024

@waterstof81

Ik denk sinds enkele maanden.

Na het verlengen krijg je gewoon 5 euro korting op thuis maar een moderator kon de oude korting toen nog herstellen, dat kan nu niet meer heb ik gelezen.

• is een Top Poster
  • 16 reacties
  • 1 oktober 2024
Waqqas schreef:

@waterstof81

Ik denk sinds enkele maanden.

Na het verlengen krijg je gewoon 5 euro korting op thuis maar een moderator kon de oude korting toen nog herstellen, dan kan nu niet meer heb ik gelezen.

Mmmhh. Op 10 september heb ik contact gehad met webcare en toen was het volgens hun geen probleem. Maar het gokje is mij te groot.

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 17 oktober 2024

Vandaag is mijn nieuwe abonnement ingegaan. Wij hebben 4 mobiele abonnementen op 1 adres en nu ontving ik vanochtend deze SMS:

Hallo Joris,
Er is iets gewijzigd in Klantvoordeel op je adres. Je dubbele data is vervallen. Meer weten? Kijk in Mijn Odido of de Odido App. 
Tot snel, Odido

Hoezo is mijn dubbele data ‘vervallen’?

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8637 reacties
  • 17 oktober 2024

De oude type abonnementen hadden weinig data vs. de prijs dus dat werd gecompenseerd met een verdubbeling. De nieuwe abonnementen kennen geen dubbele data meer.

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 17 oktober 2024
eric schreef:

De oude type abonnementen hadden weinig data vs. de prijs dus dat werd gecompenseerd met een verdubbeling. De nieuwe abonnementen kennen geen dubbele data meer.

Bedankt voor je reactie Eric.

Zou je mij misschien ook kunnen uitleggen waarom er op “mijn Odido“ te lezen is: 

10 GB + Onbeperkt Bellen/Sms'en. terwijl in mijn contract dat ik op 16-06-2024 per mail ontving Hello 20 GB + Unlimited bellen staat? 

Dank alvast weer!

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8637 reacties
  • 17 oktober 2024

Yep, de nieuwe abonnementen met klantvoordeel geeft extra data. 

Check daarom in de Odido APP, dan zul je dit aantreffen bij de nog te vebruiken data in de lopende maand.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20438 reacties
  • 17 oktober 2024

Hallo @JorisNL 

Lukt het je ook niet om opnieuw aan te melden voor klantvoordeel via je Odido account?

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 17 oktober 2024

Ik denk dan dat mijn abo 10 GB is + die 10 GB extra = 20 GB?
Aangezien er in mijn contract staat

Odido verlenging | 2 jaar

• Onbeperkt bellen
  • Onbeperkt sms
  • 20000 mb 5G

Ging ik er vanuit dat ik 20 GB had, nog zonder klantvoordeel.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen