Skip to main content
F.A.Q.

Klantvoordeel


Toon eerste reactie

94 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7951 reacties
  • 7 januari 2024

Nee, bij Ben neem je een nieuw abonnement en je oude (t-mobile) abonnement zeg je dus op. Dan gelden de nieuwe klantvoordelen:

 


  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 18 januari 2024

@Jason van Odido graag even een dubbel check bij jou 2 vragen:

 

Mijn TMobile thuis 1 gbps glasvezel abbo uit 2020 heeft het Internet Premium klantvoordeel waardoor deze 25 euro kost per maand.

 

-Als ik mijn huidige TMobile unlimited mobiele abbo verleng naar een Odido Hello 15GB blijft de glasvezel korting wel gehandhaafd, zodat ik uitkom op 25 euro? 

 

-Als ik mijn huidige TMobile unlimited mobiele abbo omzet naar Ben 20GB+200 min blijft de glasvezel korting NIET gehandhaafd en gelden de nieuwe Thuis klantvoordeel voorwaarden? 

 

 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7

Hallo @Autowiel, als je een ander mobiel abonnement combineert met Internet + TV van Odido, dan verandert ook je Klantvoordeel. Je kunt hiervoor het beste een kijkje nemen op de website van Ben: https://www.ben.nl/klantvoordeel


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 26 januari 2024

Hoi,

Huidige situatie: ik heb nu een unlimited mobiel abonnement (Go Unlimited data & bellen) en een thuis internet abonnement (Actie: Klantvoordeel Internet Fast).
Deze afgesloten onder de noemer ‘uit en thuis', destijds voor allebei 25 euro na korting. Inmiddels iets hoger door indexatie.
Nu kan ik mijn mobiele abonnement verlengen, maar er zijn sinds enige tijd 4 unlimited abonnementen. Ik wil mijn klantvoordeel op beide abonnementen niet verliezen. 
Zijn er gevolgen voor mijn klantvoordeel op mobiel of thuis abonnement wanneer ik verleng met bijvoorbeeld ‘Unlimited plus’?

Dank alvast.
Gr,
Peter


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi @Peter00000, leuk om te lezen dat je zowel een mobiel als internet-abonnement bij ons hebt en dat je kan verlengen! Ik snap volkomen dat je je Klantvoordeel niet wil verliezen en geen zorgen, zolang je meerdere abonnementen op je adres hebt blijf je genieten van Klantvoordeel. Wat je precies krijgt hangt af van je mobiele abonnement.

  • Kies je voor Unlimited Plus, Basis of Premium dan ontvang je € 7,50 korting op je mobiele abonnement en € 5 op je internet-abonnement
  • Kies je voor Unlimited start dan krijg je € 5 korting op je mobiele abonnement en € 5 op je internet-abonnement
  • Voor mobiele abonnementen zonder Unlimited data ontvang je € 2,50 korting en 2GB extra data bij een bundel van 10GB en 5GB extra data bij een bundel van 15G. De korting op Thuis blijft altijd € 5.

Heb je zo voldoende informatie? 😊


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 29 januari 2024

Beste @Marciano van Odido ,

 

Dank, duidelijke informatie.

Ik heb nog een keer gekeken naar mijn verleng-aanbod. Als ik dan kies voor ‘unlimited basis’ (die is het meest vergelijkbaar met de unlimited die ik nu heb), dan betaal ik 0,01 euro (1 cent dus) per maand minder (bij een 1 jarig contract). Maar bij mijn thuis abonnement krijg ik dan 5 euro korting i.pv. de 11,72 die ik nu als korting krijg. Dan ga ik er toch 6,71 per maand netto op achteruit? 

Dat lijkt me toch niet de bedoeling (of misschien juist wel 🙄)?

 

Gr,
Peter


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi @Peter00000, uiteraard graag gedaan! Wat betreft je Klantvoordeel van Thuis. Ik heb direct navraag gedaan bij een collega van Thuis (ik ben zelf van Mobiel): je hebt een oude versie van klantvoordeel, waardoor je meer klantvoordeel hebt dan de 5,- waar ik het over had. Deze behoud je totdat je je Thuis-abonnement verlengd naar een nieuw abonnement. Als je alleen je mobiele abonnement verlengd naar Unlimited Basis, dan behoud je je oude (hogere) klantvoordeel voor Thuis. Let wel op: op dit moment is er een probleem bij ons bekend waarbij je oude klantvoordeel wel veranderd naar Klantvoordeel €5,-. IT is hiervan op de hoogte en werkt er nog aan om dit op te lossen. Ik stel voor dat je nog even wacht met verlengen totdat dit is opgelost. Ik heb geen indicatie voor je van wanneer dit opgelost zou zijn, dus voor mij is het ook even afwachten en de case in de gaten houden!


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 13 maart 2024
Marciano van Odido schreef:

Hoi @Peter00000, uiteraard graag gedaan! Wat betreft je Klantvoordeel van Thuis. Ik heb direct navraag gedaan bij een collega van Thuis (ik ben zelf van Mobiel): je hebt een oude versie van klantvoordeel, waardoor je meer klantvoordeel hebt dan de 5,- waar ik het over had. Deze behoud je totdat je je Thuis-abonnement verlengd naar een nieuw abonnement. Als je alleen je mobiele abonnement verlengd naar Unlimited Basis, dan behoud je je oude (hogere) klantvoordeel voor Thuis. Let wel op: op dit moment is er een probleem bij ons bekend waarbij je oude klantvoordeel wel veranderd naar Klantvoordeel €5,-. IT is hiervan op de hoogte en werkt er nog aan om dit op te lossen. Ik stel voor dat je nog even wacht met verlengen totdat dit is opgelost. Ik heb geen indicatie voor je van wanneer dit opgelost zou zijn, dus voor mij is het ook even afwachten en de case in de gaten houden!

Hi @Marciano van Odido  heb jij toevallig een update mbt bovenstaande situatie? Ik heb dezelfde abonnement combinatie, Unlimited + Thuis “Klantvoordeel Internet Fast” van 11,72. Is het IT probleem al opgelost zodat ik mijn Unlimited Mobiel kan verlengen zonder mijn klantvoordeel op Thuis te verliezen? Hoor het graag van je! 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 14 maart 2024

Momenteel heb ik een Odido Internet abonnement. Als ik 2x Odido Mobile abonnementen afsluit, kan ik dan als klantvoordeel van een 2x5 euros korting op de internetrekening?


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi @Irene_MG gaaf dat je kan en wil verlengen! Het probleem is nog niet opgelost. Mocht je toch graag al willen verlengen, dan ook geen zorgen. Dit kan gewoon en als je het me vervolgens laat weten dat de korting niet goed is verwerkt, dan vul ik een formulier voor je in, zodat mijn collega's dit voor je in orde kunnen maken! 😄


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi @Mojito666, leuk om te lezen dat je Internet van ons hebt en dat je naar mobiele abonnementen zit te kijken. Je ontvangt eenmalig de € 5 korting op je internet-abonnement. Leuk om te weten: we hebben sinds eind vorige week nieuw klantvoordeel, zodat je extra data ontvangt op je mobiele abonnementen. Ik hoop dat er mooie abonnementen bij zitten die perfect voor je zijn! 😄


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 18 maart 2024
Marciano van Odido schreef:

Hi @Irene_MG gaaf dat je kan en wil verlengen! Het probleem is nog niet opgelost. Mocht je toch graag al willen verlengen, dan ook geen zorgen. Dit kan gewoon en als je het me vervolgens laat weten dat de korting niet goed is verwerkt, dan vul ik een formulier voor je in, zodat mijn collega's dit voor je in orde kunnen maken! 😄

Hi @Marciano van Odido  dank je wel!! Ik heb afgelopen weekend verlengd. Er werd mij via het callcenter verteld dat het automatisch goed zou moeten gaan. In de app zie ik wel mijn nieuwe abonnement inmiddels staan, maar als ik wil doorklikken naar mijn Thuis abonnement (onder “overige abonnementen”, dan blijft de app in een leeg scherm en een ronddraaiend cirkeltje “hangen” sinds afgelopen zaterdag. 


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi @Irene_MG, geen dank en leuk dat je inmiddels verlengd hebt! Het is wel bij ons bekend dat er bij Thuis-abonnementen in Odido foutmeldingen weergegeven kunnen worden, maar een loading cirkeltje heb ik nog niet voorbij zien komen. Zou je me iets meer informatie willen geven? Krijg je dit al direct als je op Internet + TV abonnement klikt? Of klik je daarna nog ergens op, voordat het blijft hangen? En heb je voor mij een screenshot? Dan zet ik het direct door naar IT, zodat ze dit voor je kunnen oplossen! 😊


  • is een Top Poster
  • 23 reacties
  • 28 april 2024

Ik zit in dezelfde situatie, hoger klantvoordeel dan het huidige aanbod op m'n glasvezel en tevens op het punt mobiel te verlengen. Kan ik er vanuit gaan dat ook bij mij het klantvoordeel voor Thuis wat ik nu heb behouden blijft wanneer ik m'n mobiele abonnement aanpas?


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7951 reacties
  • 28 april 2024

Als je mobiel verlengt dan ga je akkoord met de nieuwe vorm van klantvoordeel.  Dat is voor vast internet €5,- per maand korting. 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 19535 reacties
  • 28 april 2024

Hallo @M76 

Zoals @Marciano van Odido aangeeft hoor je eigenlijk gewoon je klantvoordeel op thuis te behouden maar er zal wel 5 euro klantvoordeel voor thuis gelden wanneer je mobiel verlengd, dit kunnen ze achteraf voor je "repareren".


  • is een Top Poster
  • 23 reacties
  • 28 april 2024

@eric @Waqqas 

Dat is dus precies waarom ik m'n vraag aan @Marciano van Odido stel; ik heb het graag zwart op wit dat ik inderdaad m'n huidige korting behoud, ondanks dat ik met verlenging officieel akkoord zou moeten gaan met de nieuwe vorm van klantvoordeel.


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemiddag @M76, tof dat je op het punt staat om je mobiele abonnement te verlengen! Heb je ook een nieuw toestel op het oog of ga je voor Sim Only? Ik heb direct gekeken en het probleem dat klantvoordeel onterecht vervalt is inmiddels opgelost. Als je je mobiele abonnement verlengt, blijft je huidige Klantvoordeel zoals je het gewend was! 

Ook FYI voor jullie! 😁 @eric @Waqqas 


  • is een Top Poster
  • 23 reacties
  • 29 april 2024

Top, dank je voor de bevestiging Marciano!


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 12 juni 2024

Goedemorgen @Marciano van Odido ,

 

Ik heb momenteel “Klantvoordeel Internet Premium” op mijn Thuis/Internet abonnement zitten, omdat ik destijds T-Mobile Mobiel en Thuis Unlimited (€25 + €25) gecombineerd had.

Geldt voor deze korting ook dat deze nu wel blijft bestaan op mijn Thuis abonnement (inmiddels €17,86 korting, dus €29,71 pm) zodra ik mijn mobiele abonnement zou verlengen naar een van de nieuwe Odido Unlimited abonnementen?

Ik word al maanden “geplaagd” met een leuke “Yes, je mag verlengen!” melding op mijn My Odidio overzicht, maar ben een beetje huiverig om dit ook te doen en vervolgens mijn Thuis/Internet korting te verliezen (lees: omgezet naar €5 pm korting)..

 

Met vriendelijke groet,

Jeffrey


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 19535 reacties
  • 12 juni 2024

Hallo @jeff_lensen 

Het klantvoordeel op thuis blijft nu wel bestaan. Zolang je niks verandert aan het thuis abonnement blijf je het oude klantvoordeel korting voor thuis behouden.


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen @jeff_lensen, wat @Waqqas zegt klopt helemaal! Als je een mooi nieuw mobiel abonnement ziet waar je graag naar wil verlengen dan kan dit gerust, zolang je je Thuis-abonnement ongewijzigd laat! 😊


  • is een Top Poster
  • 23 reacties
  • 13 juni 2024

Goedemorgen @Marciano van Odido. Vandaag is mijn nieuwe mobiele abo officieel ingegaan. Helaas is nu toch de korting die ik op Thuis had komen te vervallen en vervangen door een korting van €5. Kan dit ‘gerepareerd’ worden?


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7

Hallo @M76, fijn dat je mobiele abonnement bij ons van start is gegaan! Zeer begrijpelijk dat je meer duidelijkheid wilt hebben over je Klantvoordeel. Ik heb dit gelijk laten checken door mijn collega van Internet + TV @Teresa van Odido en we hebben gezien dat er iets is veranderd. Je ontvangt nu namelijk korting voor het nieuwe Klantvoordeel i.p.v. de oude, vandaar het verschil. We gaan dit intern uitzoeken en komen bij je terug wanneer er meer duidelijkheid is! 


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 13 juni 2024

@Pharwin van Odido, volgens @Marciano van Odido had dat dus niet moeten gebeuren als ik ‘m zo begrijp. 🤔

Hoe dan ook, ik wacht nog wel even af met verlengen totdat dit nu duidelijk is 😅


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen