F.A.Q.

Klantvoordeel



Toon eerste reactie

38 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Nee, bij Ben neem je een nieuw abonnement en je oude (t-mobile) abonnement zeg je dus op. Dan gelden de nieuwe klantvoordelen:

 

@Jason van Odido graag even een dubbel check bij jou 2 vragen:

 

Mijn TMobile thuis 1 gbps glasvezel abbo uit 2020 heeft het Internet Premium klantvoordeel waardoor deze 25 euro kost per maand.

 

-Als ik mijn huidige TMobile unlimited mobiele abbo verleng naar een Odido Hello 15GB blijft de glasvezel korting wel gehandhaafd, zodat ik uitkom op 25 euro? 

 

-Als ik mijn huidige TMobile unlimited mobiele abbo omzet naar Ben 20GB+200 min blijft de glasvezel korting NIET gehandhaafd en gelden de nieuwe Thuis klantvoordeel voorwaarden? 

 

 

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @Autowiel, als je een ander mobiel abonnement combineert met Internet + TV van Odido, dan verandert ook je Klantvoordeel. Je kunt hiervoor het beste een kijkje nemen op de website van Ben: https://www.ben.nl/klantvoordeel

Hoi,

Huidige situatie: ik heb nu een unlimited mobiel abonnement (Go Unlimited data & bellen) en een thuis internet abonnement (Actie: Klantvoordeel Internet Fast).
Deze afgesloten onder de noemer ‘uit en thuis', destijds voor allebei 25 euro na korting. Inmiddels iets hoger door indexatie.
Nu kan ik mijn mobiele abonnement verlengen, maar er zijn sinds enige tijd 4 unlimited abonnementen. Ik wil mijn klantvoordeel op beide abonnementen niet verliezen. 
Zijn er gevolgen voor mijn klantvoordeel op mobiel of thuis abonnement wanneer ik verleng met bijvoorbeeld ‘Unlimited plus’?

Dank alvast.
Gr,
Peter

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Peter00000, leuk om te lezen dat je zowel een mobiel als internet-abonnement bij ons hebt en dat je kan verlengen! Ik snap volkomen dat je je Klantvoordeel niet wil verliezen en geen zorgen, zolang je meerdere abonnementen op je adres hebt blijf je genieten van Klantvoordeel. Wat je precies krijgt hangt af van je mobiele abonnement.

  • Kies je voor Unlimited Plus, Basis of Premium dan ontvang je € 7,50 korting op je mobiele abonnement en € 5 op je internet-abonnement
  • Kies je voor Unlimited start dan krijg je € 5 korting op je mobiele abonnement en € 5 op je internet-abonnement
  • Voor mobiele abonnementen zonder Unlimited data ontvang je € 2,50 korting en 2GB extra data bij een bundel van 10GB en 5GB extra data bij een bundel van 15G. De korting op Thuis blijft altijd € 5.

Heb je zo voldoende informatie? 😊

Beste @Marciano van Odido ,

 

Dank, duidelijke informatie.

Ik heb nog een keer gekeken naar mijn verleng-aanbod. Als ik dan kies voor ‘unlimited basis’ (die is het meest vergelijkbaar met de unlimited die ik nu heb), dan betaal ik 0,01 euro (1 cent dus) per maand minder (bij een 1 jarig contract). Maar bij mijn thuis abonnement krijg ik dan 5 euro korting i.pv. de 11,72 die ik nu als korting krijg. Dan ga ik er toch 6,71 per maand netto op achteruit? 

Dat lijkt me toch niet de bedoeling (of misschien juist wel 🙄)?

 

Gr,
Peter

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Peter00000, uiteraard graag gedaan! Wat betreft je Klantvoordeel van Thuis. Ik heb direct navraag gedaan bij een collega van Thuis (ik ben zelf van Mobiel): je hebt een oude versie van klantvoordeel, waardoor je meer klantvoordeel hebt dan de 5,- waar ik het over had. Deze behoud je totdat je je Thuis-abonnement verlengd naar een nieuw abonnement. Als je alleen je mobiele abonnement verlengd naar Unlimited Basis, dan behoud je je oude (hogere) klantvoordeel voor Thuis. Let wel op: op dit moment is er een probleem bij ons bekend waarbij je oude klantvoordeel wel veranderd naar Klantvoordeel €5,-. IT is hiervan op de hoogte en werkt er nog aan om dit op te lossen. Ik stel voor dat je nog even wacht met verlengen totdat dit is opgelost. Ik heb geen indicatie voor je van wanneer dit opgelost zou zijn, dus voor mij is het ook even afwachten en de case in de gaten houden!

Hoi @Peter00000, uiteraard graag gedaan! Wat betreft je Klantvoordeel van Thuis. Ik heb direct navraag gedaan bij een collega van Thuis (ik ben zelf van Mobiel): je hebt een oude versie van klantvoordeel, waardoor je meer klantvoordeel hebt dan de 5,- waar ik het over had. Deze behoud je totdat je je Thuis-abonnement verlengd naar een nieuw abonnement. Als je alleen je mobiele abonnement verlengd naar Unlimited Basis, dan behoud je je oude (hogere) klantvoordeel voor Thuis. Let wel op: op dit moment is er een probleem bij ons bekend waarbij je oude klantvoordeel wel veranderd naar Klantvoordeel €5,-. IT is hiervan op de hoogte en werkt er nog aan om dit op te lossen. Ik stel voor dat je nog even wacht met verlengen totdat dit is opgelost. Ik heb geen indicatie voor je van wanneer dit opgelost zou zijn, dus voor mij is het ook even afwachten en de case in de gaten houden!

Hi @Marciano van Odido  heb jij toevallig een update mbt bovenstaande situatie? Ik heb dezelfde abonnement combinatie, Unlimited + Thuis “Klantvoordeel Internet Fast” van 11,72. Is het IT probleem al opgelost zodat ik mijn Unlimited Mobiel kan verlengen zonder mijn klantvoordeel op Thuis te verliezen? Hoor het graag van je! 

Momenteel heb ik een Odido Internet abonnement. Als ik 2x Odido Mobile abonnementen afsluit, kan ik dan als klantvoordeel van een 2x5 euros korting op de internetrekening?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Irene_MG gaaf dat je kan en wil verlengen! Het probleem is nog niet opgelost. Mocht je toch graag al willen verlengen, dan ook geen zorgen. Dit kan gewoon en als je het me vervolgens laat weten dat de korting niet goed is verwerkt, dan vul ik een formulier voor je in, zodat mijn collega's dit voor je in orde kunnen maken! 😄

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Mojito666, leuk om te lezen dat je Internet van ons hebt en dat je naar mobiele abonnementen zit te kijken. Je ontvangt eenmalig de € 5 korting op je internet-abonnement. Leuk om te weten: we hebben sinds eind vorige week nieuw klantvoordeel, zodat je extra data ontvangt op je mobiele abonnementen. Ik hoop dat er mooie abonnementen bij zitten die perfect voor je zijn! 😄

Hi @Irene_MG gaaf dat je kan en wil verlengen! Het probleem is nog niet opgelost. Mocht je toch graag al willen verlengen, dan ook geen zorgen. Dit kan gewoon en als je het me vervolgens laat weten dat de korting niet goed is verwerkt, dan vul ik een formulier voor je in, zodat mijn collega's dit voor je in orde kunnen maken! 😄

Hi @Marciano van Odido  dank je wel!! Ik heb afgelopen weekend verlengd. Er werd mij via het callcenter verteld dat het automatisch goed zou moeten gaan. In de app zie ik wel mijn nieuwe abonnement inmiddels staan, maar als ik wil doorklikken naar mijn Thuis abonnement (onder “overige abonnementen”, dan blijft de app in een leeg scherm en een ronddraaiend cirkeltje “hangen” sinds afgelopen zaterdag. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Irene_MG, geen dank en leuk dat je inmiddels verlengd hebt! Het is wel bij ons bekend dat er bij Thuis-abonnementen in Odido foutmeldingen weergegeven kunnen worden, maar een loading cirkeltje heb ik nog niet voorbij zien komen. Zou je me iets meer informatie willen geven? Krijg je dit al direct als je op Internet + TV abonnement klikt? Of klik je daarna nog ergens op, voordat het blijft hangen? En heb je voor mij een screenshot? Dan zet ik het direct door naar IT, zodat ze dit voor je kunnen oplossen! 😊

Reageer