Skip to main content
Beantwoord

Klantnummer komt niet overeen met telefoonnummer

Ik heb deze week een bestelling geplaatst voor een nieuw mobiel contract. Bestelnummer 231273184. Ik stap over vanaf KPN Zakelijk. Mijn contract bij KPN verloopt 21 mei. Ik wil graag mijn nummer meenemen. Dat heb ik aangevraagd bij het bestellen. Ik heb het klantnummer van mijn KPN Zakelijk contract ingevuld (40108319463). Nu krijg ik een e-mail “Het klantnummer dat je opgaf klopt niet bij je mobiele nummer.” met een link die ik niet kan gebruiken. Ik moet dan mijn Odido nummer bevestigen via SMS maar dat nummer is nog niet actief.

Ik heb klantenservice gebeld maar kom daar niet verder: “dan kunt u het beste even afwachten”.

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hey ​@emile.b dank voor het invullen van de juiste gegevens! Wel zo fijn als je eigen nummer zo snel mogelijk naar ons kan worden overgezet, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb voor nu voldoende informatie en ik heb een nieuwe aanvraag voor Nummerbehoud ingediend. Goed nieuws: deze is zojuist goedgekeurd! 🎉Je nummer zal op 23/05/25 naar ons toe worden overgezet. De reden dat je eerdere aanvragen werden afgekeurd is inderdaad omdat het klantnummer niet juist was. Alleen zie ik dat je bij KPN particulier had ingevuld (in plaats van Zakelijk), vandaar dat het op de achtergrond niet goed ging. Maar gelukkig is het nu wel goedgekeurd! Je ontvangt op de dag zelf meerdere sms'jes met wanneer het start, bezig is en wanneer het volledig is overgezet. Wel zo fijn. 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. We zijn er voor je!

Bekijk origineel

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Emile, van harte welkom op de Community en tof dat je nu voor ons hebt gekozen! Goed dat je je profiel ook hebt ingevuld. Echter komen de laatste 4 cijfers van je IBAN niet overeen met die bij ons bekend zijn. Wil je deze controleren en aanpassen? Dan kan ik je volledig helpen en aanpassingen doen. Ik heb wel alvast meegekeken en ik zie inderdaad dat nummerbehoud hierdoor is afgekeurd. Wellicht is er bij aanvraag van nummerbehoud uitgegaan van een particulier abonnement bij KPN met een ander soort klantnummer. Ik wil daarom zelf handmatig nummerbehoud voor je aanvragen per maandag 19 mei. Laat je het me weten als je de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel hebt gezet? Dan ga ik voor je aan de slag! đŸ˜Š

• heeft eerste post geplaatst
  • 23 maart 2025

Hoi Marciano, Ik heb de laatste vier cijfers van mijn rekeningnummer aangepast in mijn profiel. Laat het me gerust even weten als je nog iets mist. Alvast dank voor de moeite!

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@emile.b dank voor het invullen van de juiste gegevens! Wel zo fijn als je eigen nummer zo snel mogelijk naar ons kan worden overgezet, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb voor nu voldoende informatie en ik heb een nieuwe aanvraag voor Nummerbehoud ingediend. Goed nieuws: deze is zojuist goedgekeurd! 🎉Je nummer zal op 23/05/25 naar ons toe worden overgezet. De reden dat je eerdere aanvragen werden afgekeurd is inderdaad omdat het klantnummer niet juist was. Alleen zie ik dat je bij KPN particulier had ingevuld (in plaats van Zakelijk), vandaar dat het op de achtergrond niet goed ging. Maar gelukkig is het nu wel goedgekeurd! Je ontvangt op de dag zelf meerdere sms'jes met wanneer het start, bezig is en wanneer het volledig is overgezet. Wel zo fijn. 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. We zijn er voor je!

• heeft eerste post geplaatst
  • 24 maart 2025

Hoi Pharwin! Dank voor je hulp! Ik zag inderdaad een sms binnenkomen waarin ‘ie goedgekeurd was. Top dat ‘t geregeld is.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen