Hallo .
Ik heb vandaag glasvezel 2g aangevraagd en de prijs was 55 euro met klantenvoordeel ,maar nu heb ik een mail gehad en daar staat in dat glasvezel 2g 60 euro kost en mijn klanten voordeel is weg . Klopt dit?
Mvg .
Richard Basten
Hallo .
Ik heb vandaag glasvezel 2g aangevraagd en de prijs was 55 euro met klantenvoordeel ,maar nu heb ik een mail gehad en daar staat in dat glasvezel 2g 60 euro kost en mijn klanten voordeel is weg . Klopt dit?
Mvg .
Richard Basten
Allereerst welkom op onze Community!
Super leuk dat je voor 2GB hebt gekozen. Geen zorgen! Dit komt doordat het pakket is gewijzigd en dit nog niet op afgerond staat in het systeem. Zodra de bestelling doorloopt, wordt het Klantvoordeel weer geactiveerd. Je hebt hier natuurlijk gewoon recht op!
Hoi Teresa.
Bedankt voor de terug koppeling.
Maar heb nog een ander vraagje? weet jij hoelang het duurt voor dat mijn nieuwe internet van 2Gig werkt ,omdat ik dit vraag is in de aanvraag stond ik een nieuwe modem krijg maar die heb ik al een tijdje.
Mvg
Richard Basten
Hi
P.S Dat je Klantvoordeel misloopt is niet fijn. Deze gemiste kosten vergoeden we achteraf voor je!
Ik heb meer mobiele / vaste abonnementen waar klantenvoordeel van toepassing is.
nu heb ik sinds een tijdje een multisim in mijn Apple Watch Ultra.
valt de multisim van€5 ook onder klantenvoordeel?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.