Ik ben opzoek naar sinds wanneer ik klant bij jullie ben. Kan ik dit zelf ergens vinden? ik zie namelijk alleen de data van mij huidige abbonement.
Alvast bedankt!
Leuk dat je dat vraagt! Je bent sinds juli 2012 klant bij ons! 🙂 Vraag je dat met een speciale reden of ben je gewoon benieuwd? :8
Dag ik zou ook graag willen weten waneer ik klant ben geworden hoelang ik dit ben.. alvast bedankt
Hi
Dat heb ik direct voor je uitgezocht en ik zie dat je sinds juli 2011 klant bent bij ons!
Dankje wel
Hoi,
Ook ik zou graag willen weten vanaf wanneer ik al klant bij jullie ben
Hi
Dat zoek ik direct voor je uit! Ik zie dat je sinds augustus 2008 klant bent bij ons!
Kunnen jullie het voor mij ook checken. Ik ben begonnen met mijn eerste abonnement toe Julie nog Ben heette. En nog steeds het zelfde nummer. Alleen heeft hij eerst op naam van mijn man. Nu ex man. En heb daarom alleen de naam veranderd. Ik zou graag willen weten sinds wanneer ik een abonnement bij jullie heb. Hoor graag van jullie.
Hi
Ik zie dat je al sinds februari 1999 klant bent! Wow! Toen was ik nog erg jong. Hoop dat het al die jaren goed heeft bevallen. Mocht je ooit vragen hebben, laat het ons vooral weten!
Hoelang ben ik al klant
G.van Dongen
Klantnummer 1.13159009
Hi
Jij bent sinds december 2007 klant bij ons. Hoop dat het goed bevalt en mocht je vragen hebben dan kan je die altijd aan ons stellen!
Ok dank je wel
Wordt tijd voor korting dan
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.