Ik wil even mijn negatieve ervaringen over t-mobile ventileren.
Ik heb sinds afgelopen zomer een t-mobile prepaid simkaart. Ik gebruik deze op een ouderwetse gsm telefoon, en op mijn tablet heb ik de t-mobile app staan.
Afgelopen week was mijn bundel verlopen, maar aangezien ik deze telefoon bijna niet gebruik heb ik niet gekozen voor een nieuwe bundel. Ik ben er redelijk zeker van dat ik nog een tegoed had van zo'n 34 euro. Onverwachts 1 telefoontje, van minder dan een minuut en 3 sms's later wil toch maar een nieuwe bundel. Tot verbazing is het tegoed gezakt naar zo 25 euro. En helaas kun je in die stomme app geen kosten specificatie zien, kpn heeft dit wel.
Dus ik dacht ik bel met de t-mobile klanten service want ik wil weten hoe dit nu zit. Op de t-mobile site lees ik dat de klanten service voor we meesten gratis is behalve enkele oudere abonnementen o.i.d.
Ik bellen, na 5 min wachten wordt verteld dat ik bij de verkeerde afdeling zit, en vervolgens wordt ik doorverbonden. Na 10 minuten had ik genoeg van die zouteloze wacht muziek en heb ik de hoorn er op gegooid. Nu zie ik op die stomme app dat dit belletje meer dan 2 euro gekost heeft. Ik voel mij opgelicht door T-mobile en ga dus opzoek naar een andere prepaid aanbieder, want mijn recht halen bij t-moble is waarschijnlijk niet te doen! BEDANKT!!!