Klacht: Oude abonnementen en huidige plan

  • 13 September 2023
  • 1 reactie
  • 125 Bekeken

Reputatie 5

Hallo iedereen. 

Via deze weg wil ik mijn klacht uiten welke is ontstaan sinds de overgang van T-Mobile naar Odido. 

Er zijn recentelijk een x aantal nieuwe abonnementen geïntroduceerd met een groot verschil tussen de oude unlimited abonnementen. Denk hierbij aan snelheid, meer roaming landen uit je GB’s, extra’s op punten basis, bellen naar bepaalde landen enz. 

Nu is het zo dat je als je in contract zit je niet zomaar naar het nieuwe abonnementsvorm kan, ookal blijft je contract lopen. Zelf vindt ik dit niet kunnen en bieden providers over het algemeen je de optie om te kunnen switchen naar de nieuwe abonnementsvorm met bijvoorbeeld verlies van extra kortingen. 

Het tweede dingetje is dat mij opviel dat oude abonnementen geen streaming diensten meer als extra’s kunnen afsluiten. Hierbij valt dus Deezer en Videoland af. 
Als dit nu wel actief is in je abonnement kan je dit gebruiken maar wil je dit tijdelijk pauzeren is de optie voor altijd weg tot je gaat verlengen naar het Hello prijsplan. 

Zelf zal ik richting het nieuwe Hello Prijsplan willen met het behoud van de looptijd van het contract (2025). 
Want Odido verkoopt dat er niks veranderd aan je abonnement maar sloopt wel stilletjes kleine dingetjes er uit. 
 

Vindt dit echt niet kunnen en had hiervoor niks te klagen in het T-Mobile tijdperk


1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @fluxsystem ,

Het is nooit een standaard geweest om zomaar bij een nieuwe propositie binnen contract termijn te switchen.  Wel is het mogelijk om toestelflexibiliteit te gebruiken.  Als je nu een simonly abonnement hebt, dan kun je binnen je contract verlengen naar een abonnement met een tostelbundel. Als je hiermee verlengt gelden ook de nieuwe proposities.  

Reageer