Skip to main content

ik krijg een foutmelding als ik mijn abonnement wil toevoegen. vind het sowieso onhandig om het zelf toe te moeten voegen, maar ik zou het graag inzien. mijn factuur klopt namelijk volgens mij niet...

Hi @lieke_pat 

Welke foutmelding krijg je te zien? We ervaren momenteel een technische storing waardoor het koppelen van je abonnement niet lukt in Mijn Odido, maar de foutmeldingen verschillen dus ben benieuwd naar de jouwe. Weet wel dat we druk bezig zijn om dit op te lossen! Ik wil jouw case ook doorzetten naar de technische afdeling. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN? En kun je aangeven wanneer het probleem ontstond met datum + tijdstip? Dan zet ik het door!


Er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw.

 

dit krijg ik te zien in een rode balk. ik zal een pb sturen


Reageer