Skip to main content

Geachte Odido,
ik wilde ik oktober mijn abonnement verlengen en dat kon elke keer niet  komt elke keer  zo’n melding . Ik heb met klantenservice gebeld hierover ze zeiden dat ik zo  afwijzingreden formulier moet invullen al gedaan  opgestuurd naar hoofdkantoor van odido  wat de reden is ik heb nu nog steeds geen antwoord gekregen. Vind het heel erg vervelend want ik wil heel graag me telefoonabonnement verlengen met telefoon dus en ik heb jullie ook via  contactformulier  gestuurd ook geen antwoorden ik moet over 3 maanden verlengen met telefoon duur me allemaall te lang voor me  heb ik ook nog steeds geen antwoord gekregen. Ik hoop dat u mijn kan helpen met dit situatie Want klantenservice kunnen niet helpen in winkelen zelf ook niet wil me abonnement verlengen met telefoon. 

ik hoor graag van u 

 

Hallo ​@xedithjee_ 

Misschien is de telefoon direct afbetalen een mogelijkheid voor je of kies voor een toestel bundel van maximaal €10,00 zodat je geen BKR registratie krijgt.


Reageer