Skip to main content
Beantwoord

Kan mobiel abonnement niet opvragen en wijzigen in TM app en MTM

  • 28 september 2021
  • 1 reactie
  • 52 Bekeken

Folkert
Forum|alt.badge.img+3

Goedemorgen,

Op dit moment kan mijn mobiele abonnementen niet opvragen en wijzigen in zowel de TM app als in MTM (Klantvoordeel is ook niet in te zien). Verbruik is wel te zien in de app, niet op MTM. Daar kan ik wel algemene gegevens wijzigen. Al geprobeerd: App geforceerd sluiten en cache legen, browser history compleet gewist. 

Groeten, Folkert

Beste antwoord door Cristien

Ik hoor zojuist dat dit is opgelost. Fijn alles werkt weer top bij @Folkert 👋👍🏻👏🏻✅💡

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 28 september 2021

Ik hoor zojuist dat dit is opgelost. Fijn alles werkt weer top bij @Folkert 👋👍🏻👏🏻✅💡


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen