Skip to main content

Ik heb mijn Tele2 abonnement losgekoppeld van mijn account.

Vervolgens wil ik deze op mijn huidige Odido account toevoegen. Maar na het invullen van de SMS code krijg ik de foutmelding: "Er ging iets fout, probeer het later nog een keer.”


Ik heb telefonisch contact gehad met een medewerker en die heeft mijn Tele abonnement ook "in het systeem” losgekoppeld. Dit was 6 dagen geleden gebeurd. En volgens de medewerker moest het na een uur werken.

Ik kan dus nu ook niet verlengen…Nu loop ik mijn gratis Samsung SmartWatch mis die ik bij mijn verlenging zou krijgen. Deze actie was tot vandaag geldig. Kan iemand mij helpen?

 

Ik sta op het punt over te stappen want dit is echt slecht zaken doen.

 

Hi @ASadikrama 

Is het inmiddels gelukt om je account toe te voegen? Anders kijk ik graag wat ik vor je kan betekenen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!


Reageer