Skip to main content
Beantwoord

Kan mijn abbo niet verlengen met nieuwe telefoon

  • 17 februari 2024
  • 5 reacties
  • 133 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Ik heb op 18 januari mijn apple watch opgehaald en die dag is mijn apple watch abonnement ook ingegaan. Nu kan ik mijn telefoon abonnement verlengen dus wil ik dat graag met de 15 pro. Nu krijg ik elke keer de melding “omdat je in de afgelopen 30 dagen al een krediet hebt aangevraagd moet er minimaal 30 dagen tussen zitten. Ik heb het elke dag opnieuw geprobeerd want ik ben nogal ongeduldig. Maar deze melding blijft natuurlijk gewoon komen. Nu zijn de 30 dagen net voorbij en probeer ik het weer en het lukt weer niet VERMOEIEND. Aan mijn inkomsten kan het ook niet liggen. 

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hi glpcna, tof dat je nu een Apple Watch hebt en wil gaan voor de iPhone 15 Pro! Mocht het nog niet lukken, bel dan even met 0800-0092 en vraag naar Telesales. Zij kunnen je hier het beste bij helpen en informeren. Een alternatief is in 1 van onze winkels. Dit moet helemaal goedkomen! Laat je het ons weten? 😄

Bekijk origineel

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21133 reacties
  • 17 februari 2024

Hallo @glpcna 

Als het morgen ook niet lukt dan zou je eens via Belsimpel of Mobiel bijvoorbeeld kunnen kijken of het via hen wel lukt.


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi glpcna, tof dat je nu een Apple Watch hebt en wil gaan voor de iPhone 15 Pro! Mocht het nog niet lukken, bel dan even met 0800-0092 en vraag naar Telesales. Zij kunnen je hier het beste bij helpen en informeren. Een alternatief is in 1 van onze winkels. Dit moet helemaal goedkomen! Laat je het ons weten? 😄


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 21 februari 2024

Ja nu heb ik het volgende probleem🥲 ik heb gebeld met de klantenservice want hij werd ook afgekeurd via belsimpel en mobiel.nl. De klantenservice zei dat de aanvraag afgekeurd blijft worden omdat het al een paar keer is afgekeurd in die 30 dagen…. dus wat ik nu moet doen weet ik niet & anders stap ik over naar een andere provider kijken of het daar wel lukt. Wel jammer want ik vind odido verder gewoon top


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi, allereerst fijn om te lezen dat je ons wel top vindt en ik hoop dat je bij ons blijft! Ik zie inderdaad een contactmoment met de klantenservice. Ik wil je vragen opnieuw te bellen met 0800-0092 en echt direct te vragen om doorverbonden te worden met Telesales. Een alternatief is om een van onze winkels binnen te lopen. Ik heb liever dat iemand van sales dit voor je nakijkt, dan van de klantenservice, aangezien het om een bestelling gaat.

Ik had het graag zelf voor je gedaan, maar ik kan zelf ook niet in de Sales-systemen.


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 21 februari 2024

Super! Ga ik dat zo nog eventjes doen! Ik laat u weten of het is gelukt 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen