Ik heb op 18 januari mijn apple watch opgehaald en die dag is mijn apple watch abonnement ook ingegaan. Nu kan ik mijn telefoon abonnement verlengen dus wil ik dat graag met de 15 pro. Nu krijg ik elke keer de melding “omdat je in de afgelopen 30 dagen al een krediet hebt aangevraagd moet er minimaal 30 dagen tussen zitten. Ik heb het elke dag opnieuw geprobeerd want ik ben nogal ongeduldig. Maar deze melding blijft natuurlijk gewoon komen. Nu zijn de 30 dagen net voorbij en probeer ik het weer en het lukt weer niet VERMOEIEND. Aan mijn inkomsten kan het ook niet liggen.
Beantwoord
Kan mijn abbo niet verlengen met nieuwe telefoon
Beste antwoord door Marciano van Odido
Hi glpcna, tof dat je nu een Apple Watch hebt en wil gaan voor de iPhone 15 Pro! Mocht het nog niet lukken, bel dan even met 0800-0092 en vraag naar Telesales. Zij kunnen je hier het beste bij helpen en informeren. Een alternatief is in 1 van onze winkels. Dit moet helemaal goedkomen! Laat je het ons weten? 😄
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.