Skip to main content

Goedemorgen,

Ik heb recentelijk een aantal keer een foutieve pincode ingevoerd. Mijn werktoestel is nu geblokkeerd en ik moet een pukcode invoeren om deze te herstellen. De pukcode heb ik alleen niet in bezit en online opvragen werkt niet omdat ik geen actief account had.

Ik heb nu een account aangemaakt alleen kan ik deze weer niet koppelen omdat de bevestigingscode per sms is verstuurd waar ik (omdat SIM geblokkeerd is) nog niet bij kan.

Kan iemand mij helpen om aan de juiste pukcode te komen?

Dank alvast.

 

mvg. Niels

Hallo @nvb93 

Je kan je pin en pukcode ook opvragen per mail.

https://www.odido.nl/service/producten/mobiel/simkaart/pukcode

Klik in de link op stuur me een mail en vul je 06 en emailadres in, je krijgt dan een mail met je pin en pukcode.


Hallo @nvb93 

Je kan je pin en pukcode ook opvragen per mail.

https://www.odido.nl/service/producten/mobiel/simkaart/pukcode

Klik in de link op stuur me een mail en vul je 06 en emailadres in, je krijgt dan een mail met je pin en pukcode.

 

Top, dit heeft geholpen. Dank voor de snelle reactie. 
Ik heb mijn toestel weer actief gekregen. 


Reageer