Skip to main content

Kan geen prepaid "MySurprise" account maken

  • 17 July 2023
  • 3 reacties
  • 52 Bekeken

Hallo,

Ik probeer al een aantal maanden een “MySuprise” account aan te maken om mee te doen met prepaid suprise, echter lukt dit nooit. Ik krijg de vage foutmelding: “Oeps, er ging iets fout. Probeer het later nog eens.”, maar als ik het later nog eens probeer gebeurt er precies hetzelfde.

Ik heb het volgende al geprobeerd:

  • Andere browser gebruiken
  • In incognito proberen
  • Adblocker uitschakelen
  • Op een andere computer proberen
  • Contact opgenomen met T-Mobile support, die het niet konden oplossen en mij aanraadde het later nog eens te proberen (wat dus niet werkt).

Ik heb even in de browser netwerk monitor gekeken en ik zie dat ik de volgende error krijg waar ik niet veel wijzer uit word. Wellicht dat iemand hier iets mee kan:

{
"apiResponseType": ".CustomCustomerHasPasswordApiResponse",
"result": "FAILURE",
"currentConversationState": null,
"failReason": "STOP_SMS",
"messages": null,
"hasPassword": null
}

Als iemand mij zou kunnen helpen met het aanmaken van een “MySurprise” account zou ik dat erg waarderen! 😀

Hoi @Martijnsvb 

Heb je toevallig een premium SMS blokkade voor dit nummer staan in de app of bij www.payinfo.nl?


Hoi @Martijnsvb 

Heb je toevallig een premium SMS blokkade voor dit nummer staan in de app of bij www.payinfo.nl?

Bedankt voor je reactie.

Ik heb even in de app gekeken, maar ik heb nergens blokkades ingesteld. Ook via payinfo heb ik nooit iets geblokkeerd.


Hi @Martijnsvb 

Wat leuk dat je gebruik wilt maken van PrePaid Surprise. Ik wil je graag helpen aan een goedwerkend account. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum en adres? Mocht je geen blokkades hebben dan zet ik het door naar de afdeling die je verder kan helpen met het aanmaken van een account. Je krijgt dan meestal binnen 5 werkdagen een terugkoppeling. 

Ik zie je bericht graag tegemoet! 


Reageer