Hallo,
Ik probeer al een aantal maanden een “MySuprise” account aan te maken om mee te doen met prepaid suprise, echter lukt dit nooit. Ik krijg de vage foutmelding: “Oeps, er ging iets fout. Probeer het later nog eens.”, maar als ik het later nog eens probeer gebeurt er precies hetzelfde.
Ik heb het volgende al geprobeerd:
- Andere browser gebruiken
- In incognito proberen
- Adblocker uitschakelen
- Op een andere computer proberen
- Contact opgenomen met T-Mobile support, die het niet konden oplossen en mij aanraadde het later nog eens te proberen (wat dus niet werkt).
Ik heb even in de browser netwerk monitor gekeken en ik zie dat ik de volgende error krijg waar ik niet veel wijzer uit word. Wellicht dat iemand hier iets mee kan:
{
"apiResponseType": ".CustomCustomerHasPasswordApiResponse",
"result": "FAILURE",
"currentConversationState": null,
"failReason": "STOP_SMS",
"messages": null,
"hasPassword": null
}
Als iemand mij zou kunnen helpen met het aanmaken van een “MySurprise” account zou ik dat erg waarderen!