Beantwoord

Kan geen abonnement toevoegen in Mijn Odido

  • 30 January 2024
  • 3 reacties
  • 98 Bekeken

Hoi, het is voor mij onmogelijk om mijn abonnement toe te voegen in de app. Hierdoor kan ik ook mijn abonnement niet aanpassen. Ik kom door de eerste paar stappen, maar wanneer ik mijn telefoonnummer moet bevestigen en ik de bevestigingscode invoer geeft hij aan dat er iets fout ging. Ik heb het meerdere keren geprobeerd, maar ik krijg steeds deze foutmelding.

 

icon

Beste antwoord door Levy1234 2 February 2024, 12:59

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Levy, welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je account nog aan een oud abonnement gekoppeld stond. Deze heb ik direct verwijderd. Als je over 1 uur een nieuw account aanmaakt via Mijn Odido registreren en vervolgens je abonnement toevoegt moet het lukken! Laat je het me weten? 😄

Hoi Levy, welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je account nog aan een oud abonnement gekoppeld stond. Deze heb ik direct verwijderd. Als je over 1 uur een nieuw account aanmaakt via Mijn Odido registreren en vervolgens je abonnement toevoegt moet het lukken! Laat je het me weten? 😄

 

Het is gelukt, Bedankt!

Reputatie 7
Badge +9

Super, Levy! Graag gedaan en jij ook bedankt voor het laten weten. Fijn weekend! 

Reageer