Ik heb op 12-03-2024 een nieuwe Samsung S24 Ultra besteld via Odido, deze werd op 13-03-2024 geleverd via PostNL. Ik heb de nieuwe mobiel geprobeerd in te stellen, de QR-code voor de esim gescand, maar als ik in mijn Odido kijk, is er geen optie om de esim te activeren. Er zijn alleen mijn oude simgegevens voor mijn huidige abonnement. Als ik de bestelstatus controleer, staat er dat deze op punt 3 - Wachten op voorraad staat. - en punt 4 (geleverd) is niet ingesteld. Ik heb via de chatbot geprobeerd de e-sim te activeren maar ik krijg de foutmelding dat hij "Probleem bij het ophalen van gegevens" niet kan vinden. Ik heb de bot ook gevraagd om de status van mijn bestelling te controleren, maar er staat dat hij geen bestelling kan vinden die aan mijn account is gekoppeld. Mis ik een andere stap die ik eerst moet doen?
Ik heb ook een probleem als ik van adres wil veranderen voor mij en mijn vriendin. Ik heb drie keer geprobeerd het te wijzigen, maar het toont nog steeds ons oude adres, ook al is de nieuwe mobiel afgeleverd op mijn nieuwe adres. Moet ik nog iets doen om dit te veranderen?